mk3 kaasupolkimen potentiometrin mittaaminen

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

mk3 kaasupolkimen potentiometrin mittaaminen

ViestiKirjoittaja jarskii- » 24.2.2014 23:56

ongelmana on ettei kaasupolkimen painaminen reagoi kierroksiin. kierrokset nousee käynnistämisen jälkeen n.2000rpm. eli oletettavasti potentiometri sökönä tai kontaktivika. miten pääsen mittaamaan että onko vika potentiometrissä itsessään?

diagnostiikka-liittimestä johdot irti joten pitää mennä perinteisemmällä taktiikalla eli yleisvirta-mittarilla.

tekniikka ja sähköt mk3 1Z:sta

Stade
-
Viestit: 12
Liittynyt: 22.1.2014 18:57

ViestiKirjoittaja Stade » 9.3.2014 20:06

itse kyselin sdi ibizaan apuja samaan ongelmaan ja sain sdi golf 3 ohjeet


-pinni
11 5V
23 maadoitus
24 Kaasupoljin ylhäällä 0,4V. Kaasu painettuna pohjaan 4,4V
12 Kaasupoljin ylhäällä 0,1V. Kaasu painettuna pohjaan 2,8V
25 Maadoitus
jospa näistä ois sulle apuja

Stade
-
Viestit: 12
Liittynyt: 22.1.2014 18:57

ViestiKirjoittaja Stade » 9.3.2014 20:07

niin ja jäi vielä kertomatta että kaikkien johtojen pitää olla paikoillaan ja virrat päällä että johtojen kuorinnaksi menee jos liittimet on ahtaat mitata


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 33 vierailijaa