Tähän topiciin voisi pyrkiä keräämään tietoa siitä miten tuollainen 1.9 mTDI koneen rakennus olisi hyvä toteuttaa ykköskoriseen Golf, Caddy tai jettaan.
Eli tällainen keskitetty tietopaketti siitä mitä tulee tehdä, että paketti toimii.
Mikä olisi se "paras" aihio mikä muuttaa TDI:stä mTDI:ksi eteenkin jos koneesta haluaa ottaa sanotaan vaikka 200hp tehoa.
Tarkoitus olisi tosiaan moinen muutos toteuttaa ja siksi mietin, kun tietoa on tullut haettua, että olisi hyvä saada tällainen topic missä tieto olis keskitettynä.
1.9 mTDI:n rakennus Mk1 Golf, Caddy, jetta.
Valvoja: ffp jäsenet
Re: 1.9 mTDI:n rakennus Mk1 Golf, Caddy, jetta.
Löytyykö näitä soveltaen sopivia mTDi pumppuja, ku ois tiedossa yks pikkuvikanen AGR-motti. Tuli vaan ajatus, jos askartelis vanhempaan golfiin/jettaan siitä moottorin. Millä varaosanumerolla on esim. Fiat Croman tai Lantikan pumppu?
Re: 1.9 mTDI:n rakennus Mk1 Golf, Caddy, jetta.
Helpoimmalla ainakin Lantikan pumppuja löytää Ebaystä ihan vaan hakemalla "Landrover 300TDI" hakusanoilla.
Re: 1.9 mTDI:n rakennus Mk1 Golf, Caddy, jetta.
Mites tommone rakentaminen yhdistelemällä sitten käytännössä tapahtuu. Ittellä on tossa 2 suorasuihkun sähköpumppua ja kaks esikammion mekaanista, joista toinen on ahdonalaisella rikastimella.
Re: 1.9 mTDI:n rakennus Mk1 Golf, Caddy, jetta.
Kaveri teki frankensteinin hommia ja yhisteli eri pumppuja... Niitä sitte kokeiltiin ja säädettiin ja rukattiin modattiin ja ja ja... Lopputulos oli se että osti sellasen lantikan pumpun:)
Re: 1.9 mTDI:n rakennus Mk1 Golf, Caddy, jetta.
Mulla olisi ylimääräisenä mTDI-sopiva pumppu. Ammattilaisen tekemä Ivecon pumpusta; lähes kaikki muutettu. Riittää ~300 hv asti sellaisenaan. Laita YV:tä jos kuulostaa kiinnostavalta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa