Useamman vuoden nykinyt regeneroinnin aikana ja pahentunut kokoajan. Nyt alkoi vilkkumaan hehkun merkkivalo ja sitten hetken päästä syttyi keltainen moottorin häiriövalo.
Mitkä ovat todennäköisimmät syyt noille koodeille. Yksi hyvä nyrkkipaja olisi, mutta siellä ei tuota koodin lukua ja selvitystyötä niinkään osata eli jos täältä löytyisi siihen apu.
244 tkm, -06.
Vikakoodit:
4 Faults Found:
012601 - Intake Manifold Runner Control
P3139 - 000 - Signal Out of Tolerance
Freeze Frame:
Fault Status: 01110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
Voltage: 12.46 V
Duty Cycle: 0.0 %
Lambda: -12.5 %
Lambda: 0.0 %
(no units): 48.0
005215 - Mass Air Flow during Regeneration too High
P145F - 000 - - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 240275 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 1806 /min
Speed: 42.0 km/h
Load: 6.7 %
Duty Cycle: 100.6 %
Duty Cycle: 11.8 %
Mass Air / Rev.: 295.0 mg/str
Mass Air / Rev.: 560.0 mg/str
009299 - Diesel Particle Filter; Differential Pressure Sensor
P2453 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00110000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 1
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 0 /min
Speed: 0.0 km/h
(no units): 15.30
(no units): 5.10
Mass Flow: 0.00 g/s
Temperature: 192.0°C
Temperature: -11.7°C
001027 - EGR Valve (N18)
P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100000
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 2
Mileage: 241120 km
Time Indication: 0
Freeze Frame:
RPM: 2646 /min
Speed: 62.0 km/h
Duty Cycle: 85.3 %
Voltage: 14.52 V
Mass Air / Rev.: 420.0 mg/str
Duty Cycle: 47.4 %
Bin. Bits: 00000000
Readiness: 1 1 0 0 0
T5 2,5 TDI nykii dpf:n aikana, nyt syttyi häiriövalo
Valvoja: ffp jäsenet
Eli koodi 1 "kaasuläppä" säätö alueen ulkopuolella, taskista johtojen kunto, vaihda läppä
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 193/012691
Koodi 2 ilmamäärä regeroinnissa liian suuri, johtuu "kaasuläpästä"
Koodi 3 Hiukkas suodattimen eropaine anturi rikki näitä menee
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 453/009299
Koodi 4 Egr järjestelmässä vikaa, todennäköisesti säätö läppä jumissa
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 403/001027
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 193/012691
Koodi 2 ilmamäärä regeroinnissa liian suuri, johtuu "kaasuläpästä"
Koodi 3 Hiukkas suodattimen eropaine anturi rikki näitä menee
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 453/009299
Koodi 4 Egr järjestelmässä vikaa, todennäköisesti säätö läppä jumissa
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 403/001027
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa