Onko jollain kokemuksia tällaisesta tekniikan vaihdosta?
Itellä on 1,9D 6N mistä leipos laatikosta 5 vaihde (rattaiden hampaat lähti) ja pihassa seisois kans käyttämätön 1,9Sdi Classic mistä nyt meinasin koneen ja laatikon ottaa.
Eroja niissä kyllä aika paljon ja nyt mietityttää mahtuuko toi Classicin kone 6N konehuoneeseen?
Isompi ja kestävämpi loota siinä ainakin olis, mut nopeasti tutkittuna eroja oli muutenkin jonkun verran.
Löytyykö kohtalon tovereita?
Polo Classic 1,9Sdi Kone Polo 6N 1,9D
Valvoja: ffp jäsenet
Voi olla jo myöhäistä vastata, mutta vastaan silti. Ei mene kovinkaan "heittämällä", jos menee ollenkaan. Helpompaa vaihtaa laatikkoon rattaat.
Vaikka ovat poloja molemmat niin alustassa ja korissa ei juurikaan ole yhteensopivia osia. 6n on ns. oikea polo ja classic vag mk3 johdannainen (golf,vento,cordoba,ibiza...)
Vaikka ovat poloja molemmat niin alustassa ja korissa ei juurikaan ole yhteensopivia osia. 6n on ns. oikea polo ja classic vag mk3 johdannainen (golf,vento,cordoba,ibiza...)
Ei vielä myöhäistä ollut kun tuo projekti odottaa vielä aloittamista. Sen verran sitä tullu tutkittua että huomannut sen että aikalailla eri autoja tuntuvat olevan. Jostain luin että vois onnistua mutta pitää vaihtaa lähes kaikki etupenkkien etupuolella eli aikas suuri urakka.
Minkäs hintaisia rattaat mahtaa olla? Ei taida muualta kuin marmori tiskiltä saada?
[/b]
Minkäs hintaisia rattaat mahtaa olla? Ei taida muualta kuin marmori tiskiltä saada?
[/b]
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa