1000000 ajettu tdi edit: käynnistyy ja kulkee
Valvoja: ffp jäsenet
1000000 ajettu tdi edit: käynnistyy ja kulkee
Mikä näistä hajoiaa kokoajan ;-)
Mikä on pielessä kun hylmänä käynnistyy normaalisti, mutta lämpimänä n.4s. startti?
Kiihtyvyys on myös huono, eli voima puuttuu?
Maksimikierrokset 4600 r/min.
Kone käy erittäin nätisti, ei vuoda eikä kuluta vettä eikä öljyä.
Ajoitus nokasta ja pumpusta säädetty, on varmasti kohdallaan.
Kokeiltu varmasti ehjää ilmamäärämittaria.
Hukkaportti pelaa tosin ahtoja vain 0,7 bar.
Suuttimien korjauskertoimet hyvät.
Lämpötilannäyttö ok. Vag-com;lla 81c.
Mitä kannattaisi vielä testata kokeilla mitata?
Transporter 2.5 Tdi -96
Mikä on pielessä kun hylmänä käynnistyy normaalisti, mutta lämpimänä n.4s. startti?
Kiihtyvyys on myös huono, eli voima puuttuu?
Maksimikierrokset 4600 r/min.
Kone käy erittäin nätisti, ei vuoda eikä kuluta vettä eikä öljyä.
Ajoitus nokasta ja pumpusta säädetty, on varmasti kohdallaan.
Kokeiltu varmasti ehjää ilmamäärämittaria.
Hukkaportti pelaa tosin ahtoja vain 0,7 bar.
Suuttimien korjauskertoimet hyvät.
Lämpötilannäyttö ok. Vag-com;lla 81c.
Mitä kannattaisi vielä testata kokeilla mitata?
Transporter 2.5 Tdi -96
Viimeksi muokannut pptalo, 18.11.2013 20:56. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Pete sun autossas on bakteeri: http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288538761163.html
Katti tuli tänään minunkin mieleen, onko -96 sellainen? Jos pako puoli ahdistaisi se selittäisi tehottomuuden ja miljoonassa kilometrissä se voisi olla hyvinkin tukossa.
Mutta tohon käyntiinlähtöön se tuskin vaikuttaa, miten MAP:in toiminta testataan?
PS. Lisä kysymys mitä eroa on
transporter 2.5 tdi ACV 102 hv.
ja Volvo vm. 95 - 02 2.5 tdi 140 hv.
Mutta tohon käyntiinlähtöön se tuskin vaikuttaa, miten MAP:in toiminta testataan?
PS. Lisä kysymys mitä eroa on
transporter 2.5 tdi ACV 102 hv.
ja Volvo vm. 95 - 02 2.5 tdi 140 hv.
TDIfreak taitaa olla oikeilla jäljillä. Ajoin koneen oikein kuumaksi ja sammutuksen jälkeen uudestaan käyntiin, oli ennätyspitkä startti n.7s. kaadoin nestepään päälle kastelukannullisen kylmää vettä lähti käyntiin samalla lailla kun kylmänä.
Kannattaako noita pumppuja laitattaa vai vaihtaa käytetty tilalle?
Kannattaako noita pumppuja laitattaa vai vaihtaa käytetty tilalle?
Vaihdoin pumpun tänään.
Nyt lähtee hienosti käyntiin, niinkuin näillä kilsoilla kuuluukin.
Tehot ei noussut vieläkään normaalille tasolle (parani kyllä). Map sekä Maf arvot nousee todella hitaasti, mutta saavuttaa pyydetyn arvon kuitenkin.
Edellisellä rassauskerralla huomasin että joku on ruuvannut hukkaportin tangon todella lyhkäseksi, ilmeisesti vikaa on joku muukin etsinyt.
Niin ja mapille on vaihdettu läpinäkyvä letku missä on suodatin välissä.
Voisiko se olla toi N75 venttiili viallinen?
Katti tukossa?
Nyt lähtee hienosti käyntiin, niinkuin näillä kilsoilla kuuluukin.
Tehot ei noussut vieläkään normaalille tasolle (parani kyllä). Map sekä Maf arvot nousee todella hitaasti, mutta saavuttaa pyydetyn arvon kuitenkin.
Edellisellä rassauskerralla huomasin että joku on ruuvannut hukkaportin tangon todella lyhkäseksi, ilmeisesti vikaa on joku muukin etsinyt.
Niin ja mapille on vaihdettu läpinäkyvä letku missä on suodatin välissä.
Voisiko se olla toi N75 venttiili viallinen?
Katti tukossa?
Voi hyvät pojat ei näin! Joku tumpelo on töpännyt tosi pahasti, oikein naurattaa. Onkohan tällä ajeltu kuinkakin kauan tälläisenä.
Katin ulostulon hitsaus ei oikein ole ottanut onnistuakseen
Lisäksi putki on työnnetty kennoon kiinni saakka
Sisäänmeno puolelta näkee miltä alueelta pakokaasut on kulkenut
Laitoin suoran putken tilalle, Nyt ahtaa 1.3 bar. ja kulku sen mukaista, pidemmässä kiihdytyksessä menee vikatilaan. Syynä varmaankin hukkaportin tanko joka on lyhennetty minimiin. Täytyy huomenna ruuvailla se säätöalueelle. Paljonko ahtoja saa olla?
Katin ulostulon hitsaus ei oikein ole ottanut onnistuakseen
Lisäksi putki on työnnetty kennoon kiinni saakka
Sisäänmeno puolelta näkee miltä alueelta pakokaasut on kulkenut
Laitoin suoran putken tilalle, Nyt ahtaa 1.3 bar. ja kulku sen mukaista, pidemmässä kiihdytyksessä menee vikatilaan. Syynä varmaankin hukkaportin tanko joka on lyhennetty minimiin. Täytyy huomenna ruuvailla se säätöalueelle. Paljonko ahtoja saa olla?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 65 vierailijaa