Isompien suuttimien tuoma tehonlisä
Valvoja: ffp jäsenet
Isompien suuttimien tuoma tehonlisä
Asv moottoria olisi tarkoitus saada hiukan pirteämmäksi varsin perinteisellä kaavalla eli suuttimet,ahdin ja ohjelma uusiksi. Kerralla ei ole vara koko könttiä uusia joten alkuun tulisi pelkät Stage2-suuttimet.
Onko kellään omakohtaista kokemusta tai tietoa siitä minkä verran tuo lisätehoa pelkät suuremmat suuttimet vai tuoko mitään?
Onko kellään omakohtaista kokemusta tai tietoa siitä minkä verran tuo lisätehoa pelkät suuremmat suuttimet vai tuoko mitään?
No noista kyseisistä suuttimista ei ole kokemusta, mutta esim. Race520:set on tullut laitettua ihan ilman softaakin.
Esim. 90hp ALH moottori piristyi noin +40hp ja +100Nm pelkillä suuttimilla. ASV koneessa on tosin rajumpi softa ku ALH:ssa vakiona.
Epäilen, että ASV:stä tulisi Raceilla varmaan n.145hv (hirveillä savuilla), noi Stage2:set on miedommat, mutta piristyy kummasti niilläkin.
Kokeile ihmeessä!
Esim. 90hp ALH moottori piristyi noin +40hp ja +100Nm pelkillä suuttimilla. ASV koneessa on tosin rajumpi softa ku ALH:ssa vakiona.
Epäilen, että ASV:stä tulisi Raceilla varmaan n.145hv (hirveillä savuilla), noi Stage2:set on miedommat, mutta piristyy kummasti niilläkin.
Kokeile ihmeessä!
Kosse: Suuttimet oli AFN moottorista.
Kyseisestä tapauksesa olis ehkä saanut nollabudjetilla hieman paremmatkin lukemat, jos ois kaapinu imukanavien karstakerroksesta edes muutaman millin pois, ronkkinu syöttöjä ja ajotuksia jne. Sitä versiota ei kuitenkaan tullut mitattua, joten tämä nyt on pelkkää spekulaatiota. Mielestäni kuitenkin ihan hyvä ja ennenkaikkea luotettava pikkubudjetin piristys vakioympäristöön. Tosin hukkaan se menee jos homma kuitenkin karkaa lapasesta mörköahtimen ynnä muiden hullutusten hankinnaksi ;)
Kyseisestä tapauksesa olis ehkä saanut nollabudjetilla hieman paremmatkin lukemat, jos ois kaapinu imukanavien karstakerroksesta edes muutaman millin pois, ronkkinu syöttöjä ja ajotuksia jne. Sitä versiota ei kuitenkaan tullut mitattua, joten tämä nyt on pelkkää spekulaatiota. Mielestäni kuitenkin ihan hyvä ja ennenkaikkea luotettava pikkubudjetin piristys vakioympäristöön. Tosin hukkaan se menee jos homma kuitenkin karkaa lapasesta mörköahtimen ynnä muiden hullutusten hankinnaksi ;)
suuttimien kanssa pelailu ja koneen kestävyys
mitenhän mahtaa olla koneen kestävyyden laita ku noiden suuttimien kanssa pelaillaan?
Minkähänlaiset suuttimet uskaltaa laittaa (AGR) vakioympäristöön, että on vielä toivoa saada leimattua ? volvon R5 TDI:n (olikos se AEL)?
Pienet ahtopainekikkailut toki meinasin toteuttaa.. esim. MAP-modi...
e: Siis pointti on toteutuksessa lähes nollabudjetilla... noita volvojen osia kun on aika hyvin saatavilla :) ....ja EVRY ei niin innosta..
Pienet ahtopainekikkailut toki meinasin toteuttaa.. esim. MAP-modi...
e: Siis pointti on toteutuksessa lähes nollabudjetilla... noita volvojen osia kun on aika hyvin saatavilla :) ....ja EVRY ei niin innosta..
Ittellä on AEL-koneen suuttimet Passatissa ja ei kyllä savua tule yhtään, ainoastaan evryn kanssa irtoaa pikkuisen ennen kuin ahdot nousee. En kyllä ihan tiiä että onko kaikki inkkarit kanootissa näissä suuttimissa tai pumpussa kun ei afn-suuttimien jälkeen huomannut mitään eroa ainakaan persdynolla :/
http://www.darksidedevelopments.co.uk/p ... gines.html
Ja tuo mitta on sitte reijän halkaisija, eli piitä kehiin niin selviää pinta-ala jonka mukaan kakku menee pyttyyn. Voit laskeskella määriä millä koolla menee minkäki verran vrt vakio.
Ja ne racet mitä tarkotin on .260 reijillä.
Ja tuo mitta on sitte reijän halkaisija, eli piitä kehiin niin selviää pinta-ala jonka mukaan kakku menee pyttyyn. Voit laskeskella määriä millä koolla menee minkäki verran vrt vakio.
Ja ne racet mitä tarkotin on .260 reijillä.
Kokemuksia kyseisistä suuttimista,ja tehon lisäyksestä. koneena ohjelmoitu agr
http://www.ebay.co.uk/itm/Injection-Noz ... 19e3fbe41b
http://www.ebay.co.uk/itm/Injection-Noz ... 19e3fbe41b
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa