Heipä hei.
Auttakaa nyt herrajumala miestä tän turbohelvetin kanssa, tarkotus oli pistää GT1749VA AHU-passattiin jossa pitkittäiskone. Kun mallailin tuota turbonrotiskoa huomasin, että vnt-systeemi on niin kusisessa asennossa, että turbo ei sinne mahdu (kai?).
Avasin turbon reippaana poikana ja ajattelin, että VNT:n säätimen voisi kääntää mutta pulttireiät ei vahingossakaan osu kohdalleen. Haluaisin pitää öljytulon suht yläällä mutta vakiopaikalla VNTsäädin ei varmasti sinne mahdu kun osoittaa ylös/ oikealle moottoriinpäin.
Miten ihmiset ovat tämän toteuttaneet?
AFN-pakosarja mulla on erillisenä ja turbo on sen kanssa tietenkin bolt-on, mutta väärässä asennossa.
Pakosarja tällainen :
Alkuperäinen VNT:n säätimen asento:
Apuva!
muoks:
tämmösiä kuvia löyty netistä samasta autosta, kyseessä kai sama turbo, eli meneekö toi tonne sittenkin?
http://stuff.jfettigmachines.com/tdi/vn ... G_2319.jpg
http://stuff.jfettigmachines.com/tdi/vn ... G_2320.jpg
http://stuff.jfettigmachines.com/tdi/vn ... G_2321.jpg
AHU Passat 00vm pitkittäiskoneella + GT1749VA turbo
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa