Turbossa merkinnät :
074145701A
97 795 5801
K14 7018
Onko liian pieni T4 2.5Tdi:ssä .
Jostain luin että Garretin GT22V + suuttimet , ohjelmointi , oli saatu tai otettu 200hv , olishan kiva T4 , liikkuu isompikin lasti kärryllä.
Mikä turbo Tdi T4 ?
Valvoja: ffp jäsenet
Mikä turbo Tdi T4 ?
Viimeksi muokannut rovexA6, 19.6.2013 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
K14:sta ei saa kivaa millään, herää huonosti ja hukkaportti jäpöttää kiinni koko ajan että ahtoja olisi pyydetysti. Vaan ajeleehan silläkin ;).
Toisenlaisen ahtimen vaihtaminen vaatii kaikkien ahtimeen littyvien osien vaihtamisen. Kiva siitä kyllä tulee esim tuolla GT22V:llä tai jollain modernimmalla vnt-ahtimella.
Toisenlaisen ahtimen vaihtaminen vaatii kaikkien ahtimeen littyvien osien vaihtamisen. Kiva siitä kyllä tulee esim tuolla GT22V:llä tai jollain modernimmalla vnt-ahtimella.
Kaivelin vähän ffp:historiaa ja vuonna 2007 omassa autossani oli;
Historiasta lainattua:
-mulla siis se 150hv mallin ahdin, eli olikos se nyt malliltaan garrett gt 20 tai 22 ja sarjanumeron viimeinen kirjain e
-suutinkärjet 130hv passatista, muistaakseni bosion502
-egr laipattu
-hyvin mieto HS-electricin ohjelma, Oulussa powerflash
-näillä eväin 174hv ja noin 440nm. On mun autolla painoakin, koska lämpö ja äänieristeitä on käytetty rakentaessa. Vaaka heilahtaa lukemaan 2180kg auton ollessa tyhjä.
AUTON MÖIN POIS jo 2009, MUTTA TUO EM OLI MITATTUA TEHOA (oulun teku)
Lopulta porsi laatikko ja kun säästin väärässä paikkaa, niin eihän se enää kuntoon tullut. Kolmannen laatikon avauskerran jälkeen vein auton vaihtoon.
Vieläkin harmittaa.
Historiasta lainattua:
-mulla siis se 150hv mallin ahdin, eli olikos se nyt malliltaan garrett gt 20 tai 22 ja sarjanumeron viimeinen kirjain e
-suutinkärjet 130hv passatista, muistaakseni bosion502
-egr laipattu
-hyvin mieto HS-electricin ohjelma, Oulussa powerflash
-näillä eväin 174hv ja noin 440nm. On mun autolla painoakin, koska lämpö ja äänieristeitä on käytetty rakentaessa. Vaaka heilahtaa lukemaan 2180kg auton ollessa tyhjä.
AUTON MÖIN POIS jo 2009, MUTTA TUO EM OLI MITATTUA TEHOA (oulun teku)
Lopulta porsi laatikko ja kun säästin väärässä paikkaa, niin eihän se enää kuntoon tullut. Kolmannen laatikon avauskerran jälkeen vein auton vaihtoon.
Vieläkin harmittaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa