Mikä turbo Tdi T4 ?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

rovexA6
-
Viestit: 20
Liittynyt: 12.2.2008 20:35

Mikä turbo Tdi T4 ?

ViestiKirjoittaja rovexA6 » 19.6.2013 11:18

Turbossa merkinnät :
074145701A
97 795 5801
K14 7018

Onko liian pieni T4 2.5Tdi:ssä .

Jostain luin että Garretin GT22V + suuttimet , ohjelmointi , oli saatu tai otettu 200hv , olishan kiva T4 , liikkuu isompikin lasti kärryllä.
Viimeksi muokannut rovexA6, 19.6.2013 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

FIN-Turbo
-
Viestit: 142
Liittynyt: 13.2.2006 23:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja FIN-Turbo » 19.6.2013 12:05

mitäs teholuokkaa olet hakemassa? tuohon maltilla isompi kompura, niin on ihan kiva ahdin n.150hp tasolle.

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 19.6.2013 14:32

K14:sta ei saa kivaa millään, herää huonosti ja hukkaportti jäpöttää kiinni koko ajan että ahtoja olisi pyydetysti. Vaan ajeleehan silläkin ;).

Toisenlaisen ahtimen vaihtaminen vaatii kaikkien ahtimeen littyvien osien vaihtamisen. Kiva siitä kyllä tulee esim tuolla GT22V:llä tai jollain modernimmalla vnt-ahtimella.

Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 19.6.2013 14:51

Mikä tuo T4:n vakio ahdin on noissa 102hv koneissa? ja mikä hyvä korvaava jos ei olla hakemassa mitään huipputehoja, tuollaset 160hv riittää.

rovexA6
-
Viestit: 20
Liittynyt: 12.2.2008 20:35

ViestiKirjoittaja rovexA6 » 19.6.2013 15:15

102hv KKK K14 malli .

lurjus
-
Viestit: 647
Liittynyt: 6.8.2003 16:19

ViestiKirjoittaja lurjus » 20.6.2013 11:13

Kaivelin vähän ffp:historiaa ja vuonna 2007 omassa autossani oli;

Historiasta lainattua:
-mulla siis se 150hv mallin ahdin, eli olikos se nyt malliltaan garrett gt 20 tai 22 ja sarjanumeron viimeinen kirjain e
-suutinkärjet 130hv passatista, muistaakseni bosion502
-egr laipattu
-hyvin mieto HS-electricin ohjelma, Oulussa powerflash
-näillä eväin 174hv ja noin 440nm. On mun autolla painoakin, koska lämpö ja äänieristeitä on käytetty rakentaessa. Vaaka heilahtaa lukemaan 2180kg auton ollessa tyhjä.

AUTON MÖIN POIS jo 2009, MUTTA TUO EM OLI MITATTUA TEHOA (oulun teku)
Lopulta porsi laatikko ja kun säästin väärässä paikkaa, niin eihän se enää kuntoon tullut. Kolmannen laatikon avauskerran jälkeen vein auton vaihtoon.
Vieläkin harmittaa.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa