afn maf
Valvoja: ffp jäsenet
afn maf
Mikähän on maf specified pyytää heti 800 ku kaasuun koskee, hyppää 200--800 näyttää ettei ole välinumeroita ollenkaan. Pumppu kävi tiivisteiden vaihdossa sen jälkeen meni oudoksi/ voimattomaksi. Liekkö pumpun kyljessä se sähköinen mötikkä paskana?
Koominen triidi ite kommentoinu, ei taia tulla apuja keltään, täsä yks vac-gom logitus...
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Specified maf käytös johtuu roplatusta ohjelmasta. Actual ei seuraa sitä kovinkaan täsmällisesti, varsinkaan kun ohjelmaa ronkittu.
Menohalujen puuttuminen johtuu todennäköisimmin joko pumpun ajoituksesta tai sitten on mennyt jotain pieleen sitä aukoessa/kasatessa.
Tarkista ajoitus VCDS:llä (TDI-timing) , ja säädä tarvittaessa.
Onko mitään vikakoodeja?
Menohalujen puuttuminen johtuu todennäköisimmin joko pumpun ajoituksesta tai sitten on mennyt jotain pieleen sitä aukoessa/kasatessa.
Tarkista ajoitus VCDS:llä (TDI-timing) , ja säädä tarvittaessa.
Onko mitään vikakoodeja?
Tuosta logista ei juuri ole apua, kun kaasu ei ole ollut jatkuvasti pohjassa, luultavasti ei missään vaiheessa ihan lattiassa. Käy vetämässä isolla vaihteella (3 tai 4) kaasu jatkuvasti pohjassa väli 1500-3500rpm. Ei haittaa vaikka pidemmällekin vedät, kunhan ei sudi, ja ajat samalla vaihteella sen pitkän vedon. Ja logi tänne ihmeteltäväksi.
Uploaded with ImageShack.us
Lopussa pätkäs vikatilaan,,,mutta se nyt ei liity tähän pikkukiekkojen voimattomuuteen mitenkään...
Onko alipainetta tarpeeksi ja onko siivet täysin kiinni rajoitinruuvia vasten tyhjäkäynnillä? Tuostahan nyt ei varsinaisesti tiedä leikkaantuuko syöttö liian pienen ahdon takia, vai jääkö ahdot liian pieneks liian pienen syötön takia. Itse pitäisin hyvin vahvasti syynä että ahtimesta on siivet liian auki mekaanisen- tai alipainevian takia ja tämän takia ei ahda -> pieni MAF-arvo. Kierroksillahan tuollanen pikku-vnt ahtaa kyllä siivet levälläänkin.
Jatkan tähän. Onko jollain toiminu tuo maf sillälailla että ku auton lyö käyntiin niin näyttää groupissaan nollaa ja ku kaasun lataa pohjaan niin näyttää nollaa kunnes menee vikatilaan jossain kolmessa tuhannessa kierroksessa. Tämän jälkeen näyttää sitä 550 mg/r arvoa mitä vikatilassa kuuluuki. Jännästi ei nosta kierroksia ku tuohon kolmeen tonniin ennen ku menee vikatilaan, toki selittyy sillä ettei ymmärrä ilman menevän moottoriin.Vikakoodina implausible signal. Onko jollain muulla menny maffi nuin sököksi, ennen ku asiaan puututaan?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 29 vierailijaa