Passat 3B 1.9tdi afn syncro
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 247
- Liittynyt: 8.11.2007 23:00
Passat 3B 1.9tdi afn syncro
Noniin nyt tuli seatin kaveriks hommattua 4-veto vag ja sitä pitäisi pikkasen alkaa piristelemään,
Auto tähän mennessä saanut uuden nahka/alcantra sisustan ja highline tehdas tummat ikkunat sekä kromi ikkunalistat, w8 kattovalon ja uuden kepin pussin ku vanha oli melko kulunut, enempää en ole kerinnyt työ kiireiltä rakentamaan mutta lisää tulee kokoajan.
Mutta juu asiaan eli auto kävi lastussa heti kun sen hommasin ja niinpä se perstuntuma piti paikkansa ja olihan siinä jo ohjelma mutta vaihdettiin silti uuteen kun hommaan oltiin lähetty eli nyt löytyy karalan softa jo autosta joka tietty vaihtuu samalla kun loput osat saadaan vaihdettua, suuttimet on jo tilattu vastaavat kuin seatissani on eli bosio race 520 vastaavat, mutta se ahdin tässä mietityttää että mitäs porukka on näihin laittanut sillä vnt-ahdin tässä on ja niitä en hirveesti ole tutkiskellut viime aikoina niin pikkasen saisi laittaa mallia ja noin hinta arviota ja tehoa ei ole tarkoitus ottaa kuin noin~ 200hp ja noin 450/500nm
eikös tuohon 1749vb pitäisi sopia ja riittää noin 180hp vai olenko ihan väärässä?
Kytkin menee päivitykseen talven aikana samoin putkisto ja uusi välijäähdytin vaihtuu isompaan jos saan mahtumaan. hiukan muutenkin päivitystä tulossa ko-autoon talven aikana mutta en siitä mitään isompaa juttua ala raapustamaan.
Auto tähän mennessä saanut uuden nahka/alcantra sisustan ja highline tehdas tummat ikkunat sekä kromi ikkunalistat, w8 kattovalon ja uuden kepin pussin ku vanha oli melko kulunut, enempää en ole kerinnyt työ kiireiltä rakentamaan mutta lisää tulee kokoajan.
Mutta juu asiaan eli auto kävi lastussa heti kun sen hommasin ja niinpä se perstuntuma piti paikkansa ja olihan siinä jo ohjelma mutta vaihdettiin silti uuteen kun hommaan oltiin lähetty eli nyt löytyy karalan softa jo autosta joka tietty vaihtuu samalla kun loput osat saadaan vaihdettua, suuttimet on jo tilattu vastaavat kuin seatissani on eli bosio race 520 vastaavat, mutta se ahdin tässä mietityttää että mitäs porukka on näihin laittanut sillä vnt-ahdin tässä on ja niitä en hirveesti ole tutkiskellut viime aikoina niin pikkasen saisi laittaa mallia ja noin hinta arviota ja tehoa ei ole tarkoitus ottaa kuin noin~ 200hp ja noin 450/500nm
eikös tuohon 1749vb pitäisi sopia ja riittää noin 180hp vai olenko ihan väärässä?
Kytkin menee päivitykseen talven aikana samoin putkisto ja uusi välijäähdytin vaihtuu isompaan jos saan mahtumaan. hiukan muutenkin päivitystä tulossa ko-autoon talven aikana mutta en siitä mitään isompaa juttua ala raapustamaan.
-
- -
- Viestit: 247
- Liittynyt: 8.11.2007 23:00
-
- -
- Viestit: 247
- Liittynyt: 8.11.2007 23:00
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=106118&highlight=
Tässä on tämän edellisen auton kertomus joka edelleen löytyy meidän perheestä ja toimii kuin unelma.
Juu kyllä tuo kytkin ja paljon muutakin on muutos listalla.
Tässä on tämän edellisen auton kertomus joka edelleen löytyy meidän perheestä ja toimii kuin unelma.
Juu kyllä tuo kytkin ja paljon muutakin on muutos listalla.
-
- -
- Viestit: 247
- Liittynyt: 8.11.2007 23:00
Tämäkin projekti edennyt eli ahdin päivittyi nyt aluksi 1749va malliin ja vakio cooleri jouti pois uuden isomman tieltä samoin ahtoputket tein uusiksi ja mappi vaihtui 3bar-malliin, samoin kansi käytettiin koneistamolla oikaisussa ja venttiilit hiottiin ja ohjurit vaihdettiin ja kasattiin reinzin tiivisteellä, edellinen olikin jo arp-pultit sinne laittanut eli niitä ei tarvinnut vaihtaa :) samoin katti jouti hyllyyn ja tein uuden dawnpipen ilman kattia.
seuraavana on kytkimen+vauhtipyörän vaihto edessä ja sitten se isompi ahdin jotta päästään sinne +200hp tuntumaan, nestepää täytyy vielä vaihtaa ku sopiva tulee eteen.
Alustakin päivittyi K&W variante 1 säädettävään samalla kaikki tukivarret uusin.
Niin se vaan tässäkin taitaa mopo karata käsistä :D
seuraavana on kytkimen+vauhtipyörän vaihto edessä ja sitten se isompi ahdin jotta päästään sinne +200hp tuntumaan, nestepää täytyy vielä vaihtaa ku sopiva tulee eteen.
Alustakin päivittyi K&W variante 1 säädettävään samalla kaikki tukivarret uusin.
Niin se vaan tässäkin taitaa mopo karata käsistä :D
-
- -
- Viestit: 247
- Liittynyt: 8.11.2007 23:00
-
- -
- Viestit: 247
- Liittynyt: 8.11.2007 23:00
Lainataas pikkasen topiccia,autona vaan olis a4 b5 afn quattro. Entinen ahdin,1749va sanoi sopimuksen irti, ja uutta ahdinta pitäisi alkaa metsästään että saisi auton liikenteeseen.
Mikä isompi turbo tuohon sopisi suoraan,tai pienellä vaivalla ettei tarvisi alkaa mitään isompaa virittelemään? Tuo pd130 turbo antoi pienen "lisävirin" vakioon verrattuna mutta saishan tuota potkua enemmänkin olla :) Kytkin on uusi(vakiokoko) kiinteällä vauhtipyörällä.
Mikä isompi turbo tuohon sopisi suoraan,tai pienellä vaivalla ettei tarvisi alkaa mitään isompaa virittelemään? Tuo pd130 turbo antoi pienen "lisävirin" vakioon verrattuna mutta saishan tuota potkua enemmänkin olla :) Kytkin on uusi(vakiokoko) kiinteällä vauhtipyörällä.
Kyllähän sinne menee mikä vain, pieni vaiva ja virittely on suhteellista. Yleisimmät vaihtoehdot on 17/20 -hybridi ja 2260vk. Pelkkä ahtimen vaihto (ilman lisäys) ei tuo lainkaan lisää tehoa, tarvitaan aina softan muokkaus ja/tai suuttimien vaihto. Mitä suorempaan sopivan ja tehokkaamman tuotteen autoosi ostat, sitä kalliimpi se on.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa