Garret gtb2260 vk

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

rane_69
-
Viestit: 479
Liittynyt: 26.1.2008 21:04

Garret gtb2260 vk

ViestiKirjoittaja rane_69 » 1.3.2012 19:17

Onko jollain oikeasti VK ympätty perinteiseen? Ja toimii....hyvin

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 1.3.2012 19:31

meni hiukan ohi toi kysymys. mitä tarkoitat ympätty perinteiseen?

rane_69
-
Viestit: 479
Liittynyt: 26.1.2008 21:04

ViestiKirjoittaja rane_69 » 1.3.2012 19:49

sori.siis alkuperäisellä toimilaitteella johonkin alipaineohjattuun

Timpe^^
-
Viestit: 262
Liittynyt: 22.6.2005 19:43

ViestiKirjoittaja Timpe^^ » 1.3.2012 20:13

itsellä on muutettu alipaine ohjatuksi, tais olla vnt20 kello jos niissä nyt on eroja. Käsittääkseni tolla orkkiksella ei ole saatu toimimaan kunnolla, voi olla ja varmaan onkin että olen väärässä. en ole hetkeen perehtynyt kun tuo oma toimii jo. :) Mutta jos muistan oikein niin FIN dieselillä oli ainakin kehitteillä ohjauslaite millä sai bemarin servoa ohjattua. Arttu varmaan vastailee tähän kun löytää topicin. :)

e:eikös ranella ollut pasuunassa jo vk? vai ihan mielenkiinnostako kyselet?
Viimeksi muokannut Timpe^^, 1.3.2012 22:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 1.3.2012 21:03

Mulla myös alipainekellolla ja pelittää siinä missä muutkin juuttuvasiipiset.

AnttiK
-
Viestit: 90
Liittynyt: 26.2.2006 12:11

ViestiKirjoittaja AnttiK » 1.3.2012 22:51

Mulla on bemarin pwm servolla, ja se ei tarvi muuta kuin ohjelma muutoksen, jos N75 venttiilin poistaa kokonaan ja vetää sen johdot servolle.

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 2.3.2012 13:17

Audin servolle kehiteltiin lisäpurkkia jolla PWM muuttuu sopivaksi signaaliksi mutta into loppui vähän kesken. BMW:n ja mersunkin servo pelaa pwm:llä kun muuttaa taajuuden softasta sopivaksi. Anttihan noiden kanssa on varmaan eniten touhunnut.

triheadwolf
-
Viestit: 268
Liittynyt: 2.1.2005 18:05

ViestiKirjoittaja triheadwolf » 2.3.2012 15:58

Eipä tuossa muuta kovin ihmeellistä ole kuin että joku vaivautuisi kertomaan mikä sen VAG:n servon CAN pin on :)

Ilman sitä on vähän paha mennä servoa kääntelemään.
Toisekseen asennon tunnistus käsittääkseni menee ECU:lle ja sieltä takaisin toimilaitteelle, joten purkin tarttis osata myös tulkita asennot ja asettaa päätyarvot.

Oma projekti on ollut sen verta syväjäässä sitten tytön syntymän että pitää alkaa kyselemään tarjouksia tuon tallin lattialla lojuvan ahtimen asentamiseksi joiltain jotka saavat jotain aikaiseksikin. Saa tarjota privalla, ahtimen asennus, sen vaatimat muutostyöt, ohjelma, vauhtipyörä ja kytkin. Ahdin ja analogi- ja canservo löytyy jo omasta takaa :) (sori semi-offtopic ja topicin ryöstö).

rane_69
-
Viestit: 479
Liittynyt: 26.1.2008 21:04

ViestiKirjoittaja rane_69 » 6.3.2012 16:26

Niin mulla tuo ollut kellolla jo aikojen alusta, reilut kolmisen vuotta, mutta kunhan kyselen miten on sähköohjauspuoli edistynyt.Tottakai kiinnostaa mitä parannuksia olette saaneet tehtyä tuohon ahtimen ohjaukseen.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa