En täältä suoraan löytänyt..
Onko missäänpäin kuvallista projektikertomusta dpf puukottamisesta? Pitäs tollanen tehä BPW koneiseen q-audiin.. Lähinnä sitä oon miettinyt et onko siel pöntössä se kattikin vai ihan pelkkä dpf suodatin.. TIetäs mitä poistais.
Ulkomaisetkin passaa kivasti :)
DPF poisto-ohjetta
Valvoja: ffp jäsenet
Ainakin BRD-moottorisessa Q-audissa oli katti samassa paketissa...Tuossa kuva millainen paketti sieltä suolistettiin: http://i282.photobucket.com/albums/kk27 ... G_0016.jpg
Itse en suolistusta tehnyt, vaan annoin sen asian osaavalle firmalle hoidettavaksi...Pitkittäin näyttäneet pöntön aukasevan ja nätisti tigillä takaisin kasaan...
Itse en suolistusta tehnyt, vaan annoin sen asian osaavalle firmalle hoidettavaksi...Pitkittäin näyttäneet pöntön aukasevan ja nätisti tigillä takaisin kasaan...
Samanlainen on BPW:ssä ja myös niissä harvoissa 1.9:ssä joissa on DPF. Eli käryä voi tulla kun ei ole enää kattia. Tyhjäkäyntikärytys poistuu kyllä ohjelmaa ropaamalla lähes kokonaan.
Pönttö lähtee alakautta pois, ei tarvii muuta ylimääräistä irrottaa kun sen alumiinisen suojuksen vetoakselin kohdalta.
Vähän ahdasta on, joutuu pyörittelemään dp-dpf yhdistelmää että tulee pois.
Anturit olen irrottanut vasta lopuksi, eli irrottelen liittimistä ne piuhat. Paisarin takana on lambdan liitin, muut on ripoteltu sinne tänne.
Paine-eroanturista olen muistaakseni letkut irrottanut ja sitten letkuineen pönttö pois.
Leikkauksen voi tehdä myös poikkipäin, mutta silloin joutuu melkein murentamaan kennon että saa sen pois. Paine-ilmavasara toimii ja pölyää muuten melko reilusti.
Pönttö lähtee alakautta pois, ei tarvii muuta ylimääräistä irrottaa kun sen alumiinisen suojuksen vetoakselin kohdalta.
Vähän ahdasta on, joutuu pyörittelemään dp-dpf yhdistelmää että tulee pois.
Anturit olen irrottanut vasta lopuksi, eli irrottelen liittimistä ne piuhat. Paisarin takana on lambdan liitin, muut on ripoteltu sinne tänne.
Paine-eroanturista olen muistaakseni letkut irrottanut ja sitten letkuineen pönttö pois.
Leikkauksen voi tehdä myös poikkipäin, mutta silloin joutuu melkein murentamaan kennon että saa sen pois. Paine-ilmavasara toimii ja pölyää muuten melko reilusti.
Juujuu kiitoksiaaa :)
Tuota harmittelin juuri että miten sit käryttelee tyhjäkäynnillä, mutta pitää sitten softata se jos siltä tuntuu. Minkälaiseks auto heittääntyy kun sen tyhjää, onko "kiire" softan muutokseen?
Karstamassaa n. 80 grammaa ja eikös se 60 ollut se raja, ainakin vas testeri näin sanoo..
Tuota harmittelin juuri että miten sit käryttelee tyhjäkäynnillä, mutta pitää sitten softata se jos siltä tuntuu. Minkälaiseks auto heittääntyy kun sen tyhjää, onko "kiire" softan muutokseen?
Karstamassaa n. 80 grammaa ja eikös se 60 ollut se raja, ainakin vas testeri näin sanoo..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 61 vierailijaa