1z sammuu heti. Kiirus saada kuntoon..
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 101
- Liittynyt: 31.3.2008 9:32
1z sammuu heti. Kiirus saada kuntoon..
Hellurei!
Autohan on -96 passat TDI.
Ajelin tossa puoltoistatuntia sitten töihin ja yritin lähteä puoli tuntia sitten kaupungille.
Eipä lähekkään passatti tulille, tai lähtee kyllä mut sammuu heti.
Pa- suod. vuoden vanha, pumppu aj 400 000 kuten konekin. Sulakkeet ehjän näköiset.
Sadan kilometrin työmatkan toi ongelmitta perille.
Kiire tosiaan saada kuntoon ku pitäs päästä pois töistä 21.30 :P
Kaikki neuvot tarpeen ja kiitollisna otan vastaan.
Kaveri tuo vikakoodinlukijan ni nähään sit kooditkin, akun kenkä oli vartin irti, eikä tuonut apua.
Autohan on -96 passat TDI.
Ajelin tossa puoltoistatuntia sitten töihin ja yritin lähteä puoli tuntia sitten kaupungille.
Eipä lähekkään passatti tulille, tai lähtee kyllä mut sammuu heti.
Pa- suod. vuoden vanha, pumppu aj 400 000 kuten konekin. Sulakkeet ehjän näköiset.
Sadan kilometrin työmatkan toi ongelmitta perille.
Kiire tosiaan saada kuntoon ku pitäs päästä pois töistä 21.30 :P
Kaikki neuvot tarpeen ja kiitollisna otan vastaan.
Kaveri tuo vikakoodinlukijan ni nähään sit kooditkin, akun kenkä oli vartin irti, eikä tuonut apua.
Viimeksi muokannut persetinpersetti, 8.12.2011 15:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 101
- Liittynyt: 31.3.2008 9:32
-
- -
- Viestit: 101
- Liittynyt: 31.3.2008 9:32
Kummallista..
Nyt se lähti ja pysyikin käynnissä.
Auto oli kyllä jäähtynyt aikalailla, eli vois hyvinkin olla joku hapettumajutska.
Kaverilla oli kymmenen vuotta uudemmassa sokotassa kampi- tai nokka-akselin asentotunnistin sökö ja sillä teki lähes samanlaista haalealla koneella.
Onkohan tässä tuollaista tunnistinta, vois vaihdella samalla, kun tuonkin ajoneston lukusilmukan.
Mulla on varaosa-autona Seat Toledo TDI -97 AHU koneella, joten osia on kyllä vaihdella.
ps. avain ei helise, purinkin sen ja kaikki näytti olevan ok.
Nyt se lähti ja pysyikin käynnissä.
Auto oli kyllä jäähtynyt aikalailla, eli vois hyvinkin olla joku hapettumajutska.
Kaverilla oli kymmenen vuotta uudemmassa sokotassa kampi- tai nokka-akselin asentotunnistin sökö ja sillä teki lähes samanlaista haalealla koneella.
Onkohan tässä tuollaista tunnistinta, vois vaihdella samalla, kun tuonkin ajoneston lukusilmukan.
Mulla on varaosa-autona Seat Toledo TDI -97 AHU koneella, joten osia on kyllä vaihdella.
ps. avain ei helise, purinkin sen ja kaikki näytti olevan ok.
-
- -
- Viestit: 256
- Liittynyt: 23.7.2003 8:14
Mulla parani vastaava vaiva vaan käyttämällä lukupuolan johtoa irti liittimestä muutaman kerran. Ilmeisesti likaa/hapettumaa liittimessä. Seuraa lukupuolan johtoa, menee johonkin purkkiin, joka on siinä valokatkaisijan alapuolella kojelaudan takana (pääsee helposti käsiksi irrottamalla hylly kojelaudan alta).
Minulla 1Z tdi golffi teki noin 10tkm aikana kaksi kertaa saman, kummallakin kertaa käytin auki 8-pinnisen liittimen mikä on pumpulle menevässä johtosarjassa.. Liitin samantien takasi kiinni ja auto lähti käyntiin. Johdot ja liittimet ehjät ilman hapettumia.
Minkälainen sammutin hässäkkä näissä tdi koneissa on? Voiko se jumia ns. päälle?
Minkälainen sammutin hässäkkä näissä tdi koneissa on? Voiko se jumia ns. päälle?
-
- -
- Viestit: 256
- Liittynyt: 23.7.2003 8:14
Vähän samantyyppistä on ilmassa, yön jälkeen lähtee käyntii ihan normaalisti (tai ainaki melko normaalisti) mutta kun sammutat ja yrität uudelleen käyntiin niin ei muuta kuin sahoilee..
Jos ottaa lämpötila-anturin johdon irti niin yleensä saa käyntiin, sitte anturi takas kiinni ja ajoon
koneena 1Z, jos joku löytää tähän oikean käynnin niin oluen kyllä tarjoan.
Jos ottaa lämpötila-anturin johdon irti niin yleensä saa käyntiin, sitte anturi takas kiinni ja ajoon
koneena 1Z, jos joku löytää tähän oikean käynnin niin oluen kyllä tarjoan.
Ajoitus on silmämääräisesti tarkastettu, ja vikakoodit katto korjaaja, ei tosin vag comilla vaan jollain omalla vikakoodien lukukojeellaan. Eikä vikoja tai puutteita havaittu. Tosin koska tuo on koneenvaihto jne niin en nyt sitte mene varmaksi sanomaan olisko sielä jotai omaa patenttia tehty jottei kaikki viat nävy.
Eli jos ei boksia tarvitte uusia , niin sitte ainaki boksi ohjelmoitavaksi, vai kuinka tuo menee... boksin nyt otin sisälle hetkeksi jotta eliminoin suunnattoman ilmankosteuden tuosta.
Mutta siis Raasepori seudulta (tahi lohja tms) jos joku apua tarjoaa niin hyvä olis,.
Eli jos ei boksia tarvitte uusia , niin sitte ainaki boksi ohjelmoitavaksi, vai kuinka tuo menee... boksin nyt otin sisälle hetkeksi jotta eliminoin suunnattoman ilmankosteuden tuosta.
Mutta siis Raasepori seudulta (tahi lohja tms) jos joku apua tarjoaa niin hyvä olis,.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa