tuli ongelmia kun yritin tänään sovittaa gt1749vb ahdinta ahu-moottorin kylkeen kiinni. sen lisäksi että molemmat öljylinjat eivät enää sopineet/riittäneet(oli jo tiedossa ennen aloitusta), niin itse ahdin ei mahtunut koska otti kiinni pakopestä moottorinkannakeeseen.
millä tälläinen ongelma on ratkaistu jo aiemmin toteutetuissa ahtimen vaihdoissa? myymällä uusi 1749vb osto/myyntipalstalla halvalla ja ostamalla 15/20 kalliilla? vai muokkaamalla tai jopa tekemällä kokonaan uusi moottorinkannake? vai jotakin muuta, mitä?
gt1749vb ahdas cordobaan
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 15
- Liittynyt: 3.4.2009 11:04
todennäköisesti tarvii pyöräyttää se kompurakotelo eri asentoon.
http://veksu.baanapojat.net/kuvat/Golf%20IV/Turbo/
samoin jouduin itse tekemään jotta letkut yms ylsi sinne päin.
http://veksu.baanapojat.net/kuvat/Golf%20IV/Turbo/
samoin jouduin itse tekemään jotta letkut yms ylsi sinne päin.
-
- -
- Viestit: 15
- Liittynyt: 3.4.2009 11:04
minä olen
olen sovittanut piti kääntää imu pesää ja koneen korvakkeesta otin 3.5/3.5/11cm palan pois ja hitsasin sisään vahviketta että sai mielen rauhan kannakkeen kestosta.
molemmat öljy linjat uusiksi pako putken lähtö uusiksi sekä ahto putki että imuputki
eli kaikki putket tai letkut jotka tulee ahtimeen meni uusiksi egr:än jätin pois
tein sokeat laipat molempiin päihin
molemmat öljy linjat uusiksi pako putken lähtö uusiksi sekä ahto putki että imuputki
eli kaikki putket tai letkut jotka tulee ahtimeen meni uusiksi egr:än jätin pois
tein sokeat laipat molempiin päihin
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 61 vierailijaa