Bosion 520 racet+ 17/20 Turbo. Voima puuttuu?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

rst
-
Viestit: 248
Liittynyt: 28.5.2006 20:30

Bosion 520 racet+ 17/20 Turbo. Voima puuttuu?

ViestiKirjoittaja rst » 31.7.2010 21:01

Tuli laitettua agr pannun kupeeseen kyseiset osat, hukkiksen säätöön puuttumatta ahtaa vaivaiset 0.5 bar, testinä tein portin letkuun pikkasen ohivuotoa jolla paine tonne kilon pintaan, voima tuntus puuttuvan kuitenkin, vai oisko lääke että säätäs suoraan kellolta tonne 1.5b tietämiin? Ruokaa tulee, savuttaa niin perkeleesti alhaalta lähtien. Softa ja mappi vielä vakiot, meneekö vikatilaa jossain tietyssä paineessa?
Viimeksi muokannut rst, 1.8.2010 19:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

hattumies
-
Viestit: 209
Liittynyt: 24.9.2009 20:16

ViestiKirjoittaja hattumies » 31.7.2010 23:06

Itsellä sama ahdin, suuttimia olen vielä miettinyt, bosiot vai DSS.

Ainakin vakio-ohjelma rajoittaa 3000rpm jälkeen ahdot noin 1bar tietämiin.

Akke
-
Viestit: 16
Liittynyt: 4.3.2009 16:44

ViestiKirjoittaja Akke » 1.8.2010 12:52

laita ensin se 3bar mappi ja sitte kelloa säätämällä. itellä kyllä vaatii tuo 17/20 lisää painetta että rupiaa toimiin.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 1.8.2010 12:53

Niin mitkä suuttimet ne nyt on PP502 vai R520 ? Jotain outoa siinä ahdon ohjauksessa on, jos hukkaporttia aletaan avaamaan jo noilla paineilla...

rst
-
Viestit: 248
Liittynyt: 28.5.2006 20:30

ViestiKirjoittaja rst » 1.8.2010 14:06

suuttimet pp520, nyt ahtaa sen 1.3 noin kun ylös vedättää, oli ilmeisesti pari n75 letkua väärissä nipoissa. Paine nousee ÄÄRETTÖMÄN hitaasti eikä ns voiman tuntua ole, savuaa vaa niin perkeleesti. Laittaisiko joku vielä varmuudeksi noi n75 letku kytkennät tänne? Eli mihin kuuluu mennä

-topselin pään letku
-toisen pään ylös osoittava
-toisen pään vaakasuoraan oleva

KIITOS!

E:Autoa saa startata myös muutaman sekan ennen kuin käynnistyy, oisko pumpun ajoitukset hitoillaan ja veiskikö se virkeyttä pois??
Viimeksi muokannut rst, 1.8.2010 19:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 1.8.2010 15:37

E:Autoa saa startata myös muutaman sekan ennen kuin käynnistyy, oisko pumpun ajoitukset hitoillaan ja veiskikö se virkeyttä pois??

Tekeekö samoin kylmänä ja kuumana?

rst
-
Viestit: 248
Liittynyt: 28.5.2006 20:30

ViestiKirjoittaja rst » 1.8.2010 16:38

Joo.vaatii hetken starttia kylmän ja kuumana..Pumpun ajoitusta kattelin äske, säädetty tappiinsa toiseen laitaan siten, että tyhjä säätövara jää matkustamon puolelle, muussa säädössä ei lähde edes käymään..pumppu siis niin aikasella kun mahdollista
Viimeksi muokannut rst, 1.8.2010 20:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

AhdettuSiitin
-
Viestit: 357
Liittynyt: 27.5.2006 18:13

ViestiKirjoittaja AhdettuSiitin » 1.8.2010 19:38

meneekö ilmakuplia siinä putkessa? Kun annat seistä yön niin ilmestyykö putkeen ilmapallukka?

palikka2
-
Viestit: 262
Liittynyt: 1.1.2004 14:18

ViestiKirjoittaja palikka2 » 2.8.2010 17:47

Onko pumpun perus ennakko tarkastettu?

Putko
-
Viestit: 1564
Liittynyt: 1.8.2004 18:23
Viesti:

ViestiKirjoittaja Putko » 2.8.2010 18:05

Ennakko on ihan kohdillaan, mut suuttimet on seittämän reikäset...

hatemi
-
Viestit: 533
Liittynyt: 2.7.2005 15:02

ViestiKirjoittaja hatemi » 2.8.2010 18:15

No se selitäääkin. Ne on syvältä.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 2.8.2010 18:54

7.reikäset PowerPlus 520:set ;)

hatemi
-
Viestit: 533
Liittynyt: 2.7.2005 15:02

ViestiKirjoittaja hatemi » 2.8.2010 19:37

Onko noitakaan kukaan saanu pelaamaan?

rst
-
Viestit: 248
Liittynyt: 28.5.2006 20:30

ViestiKirjoittaja rst » 2.8.2010 21:18

Alkoi pikkasen paremmin rokkaamaan softaa muokkaamalla, kun hyrrä herää niin menee ihan sellai mukavasti ettei jaloissa tarvi pyöriä, savuttaa kyl jonkinverran edelleen.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa