eli bkd moottorilla varustettu -06 mallinen passatti jossa seuraavanlainen vika: kytkin ei irrota kunnolla ensimmäisellä polkaisulla vaan vaatii toisen polkaisun et irrottaa. samoin liikkeelle lähtö on ongelmallista, kun pikkaisen kytkintä nostaa niin tuntuu nykäys, jolloin moottori voi sammua kytkin siis ottaa liian nopeasti kiinni ja jos polkaiset tällöin kytkimen pohjaan jää kytkin "kantamaan" eli tunne on sama kuin automaattivaihteisella autolla D päällä tyhjäkäynnillä.
apuja kaivattais....PRKL...
ai nii ja kytkin nesteet on vaihdettu laakkosella viikko sit ei apuja.. millainen mahtaa olla kytkimen työsylinteri, mahtaako saada vaihdettua ilman vaihteiston irrotusta ja voiko olla vaikutusta asiaan?
Passatin kytkin ongelmaa...
Valvoja: ffp jäsenet
jaa-a enpä tiedä kuinka Laakkosella tuon tekevät ku vähä näyttää ettei niillä onnistu oikeen mikään. auto on ollu jo kolme kertaa huollossa ykkösen pumppusuuttimen vuoksi(vaihtaneet johtosarjan ku kuulemma ei oo suuttimessa vikaa. aiemmat kaks kertaa antoivat valohoitoa) no nyt ku kaveri kävi kattomassa tuota autoa VAG-Com:illa niin sieltähän se löytyis vika ilmoitus ykkösen suuttimesta. vittu mitä pelleilyä. alkaa mennä luotto koko VAG:gineisiin. tänään aikoivat kyseisestä asiasta minulle soittaa, mut eipä ole vielä soittoa kuulunu ja jos vanhat merkit paikkaansa pitää niin ei kuulukkaan ennen kuin menen itse kysymään. Aina on ollu itellä joku VAG:n tuote alla, mut pian alkaa usko loppumaan. vaimolla volvo joka saman verran ajettu niin siinä ei mitään ja volkkariin vaihettu melkein kaikki mahollinen. missähän kohtaa volkkaria vois sanoa laatu autoksi?
sori tämä vuodatus, mut alkaa hermo palaa...
sori tämä vuodatus, mut alkaa hermo palaa...
Aivanhan tuo ilmaongelmalta kyllä kuulostaisi ja Laakkosen hommat tietäen.. Noh tämä kuvahan kertoo asian parhaiten http://tiny.cc/O007X
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 21 vierailijaa