eli tarvisin seuraavat kiristys momentit tuohon riisseli kolffiin, ku tein imusarjan ja takaisinkierrätys kässäkän pesun painepesurilla. oli paskaa jonnin verran sisäisesti.
-imusarja
-pakosarjan ja kierrätys läpän välisen putken laippojen momentit
-takaisin kierrätys läpän momentit imusarjaan
offtopic: oli muuten asiallista palvelua taas kerran käyttöauton marmori tiskillä, ku kävin ostamassa tiivisteet. ensin odotin tiskillä 10min, ennen ku joku vaivautu palvelemaan. sitten sanoin että tarvisin tiivisteitä 1.9tdi golfiin vm. 8.99 AGR koneella 66kw. myyjä ei suostunut edes katsomaan osia, koska en muistanut rekisteri numeroa tai runkonumeroa. sano että ei tohdi myydä ettei tule vääriä osia, sano vaan ettei se moottori koodi auta, ku näitä on tehty miljoonia tällä koneella :) mielestä agr koneet on tekniikaltaan samanlaisia kaikki jos koodi on sama. vittu mikä valopää, en jaksanut väitellä, vaan lähdin tarvike osa kauppaan, mistä koodilla AGR löytyi heti oikeat osat. viimeinen kerta ku käyn kyseisen paikan käyttöautos.
AGR koneen imusarjan yms. kiristys momentit?
Valvoja: ffp jäsenet
Pikkuräikällä kun vääntää eikä hampaat irvessä niin ei mitään ongelmaan. Alumiiniin voi jo ihan järjellä käyttää vähän vähemmän voimaa kuin rautaan. Pinnapultin kierteet jos saat pikkuräikällä korkkaamaan tai vaikka valurautaisen pakosarjan kieroksi niin lisänimeksi passaa rautaranne. Lisänimen myötä herää vaan kysymys mistä se voima on sinne ranteeseen tullut ;)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa