sasch kytkin

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

ammale
-
Viestit: 10
Liittynyt: 28.9.2009 21:50

sasch kytkin

ViestiKirjoittaja ammale » 2.11.2009 17:55

kysyin saschilta 400nm kestävää kytkintä 110 tdi toledoon ASV niin sanoivat näin:

Saschsilla tarjolla vain 325Nm kestävää pakettia.

1 SRE883082999778 ASETELMA VW 228MM 303.00-
2 SRE881864999964 KYTKINLEVY AUDI 412.00-

Onko tosiaan noin kun moni on puhunut että niiltä löytyisi vahvempaakin kytkintä? käykö tohon kytkinlevyksi se motonetillä myytävä vr6:n kytkinlevy kun olis niin paljon halvempi, joku reilu 100e. mistä mun kannattais hommata kytkin ku en tajua noista oikeen mitään?

palikka2
-
Viestit: 262
Liittynyt: 1.1.2004 14:18

ViestiKirjoittaja palikka2 » 2.11.2009 21:44

Joo itsellä on kiinni toi SRE asetelma, ja sen kaverina ihan perus tarvike vr6 levy... Motestin penkissä mitättiin 442nm / 2300 rmp vääntöä, eikä luistamisesta tietoakaan....

ammale
-
Viestit: 10
Liittynyt: 28.9.2009 21:50

ViestiKirjoittaja ammale » 2.11.2009 22:39

Eli siis jos hommaan ton ylemmän asetelman ja motonetistä sen vr6:n levyn niin mitään muuta en tarvii? Sitä vaan mietin jos asennnan sen itse niin onko minulla kaikki tarvittava mitä vaihtamiseen tulee. Onko vaikea asentaa itse. Seat club finlandin sivuilla kyselin myös asiasta niin siellä puhuttiin painelaakerista ja yksi massa vauhtipyörästä?

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 2.11.2009 22:53

Resepti on: kova vp poikittaisesta ahu/1Z:sta, vr6-levy ja SRE 883082 999645 asetelma. Vähän kilisee mutta pitää kuin tauti.

Näihin kai palikkakin viittaa eikä yllämainittuihin 2-massaisen osiin?

ammale
-
Viestit: 10
Liittynyt: 28.9.2009 21:50

ViestiKirjoittaja ammale » 2.11.2009 23:25

Mitäs olette tollaisista mieltä ja kumpi käy autooni:

http://www.mdcomprex.fi/store/product_i ... 6eab4ff40d

http://www.mdcomprex.fi/store/product_i ... 6eab4ff40d

Ei olisi pahan hintaisia mutta onko noissa kaikki mitä tarvitsee? Myös pultit yms?

Eerop
-
Viestit: 525
Liittynyt: 25.4.2005 20:42

ViestiKirjoittaja Eerop » 3.11.2009 7:46

Kumpikaan ei tule pitämään jos voimaa haet, tuo alempi on poikittaisen tdi:n vakio setti, ilman pultteja.

ammale
-
Viestit: 10
Liittynyt: 28.9.2009 21:50

ViestiKirjoittaja ammale » 3.11.2009 16:45

Olen vaihtamassa Garrett GT1749VB ahdinta niin meinaatko ettei kestäisi sen tehoja. Lastu ja suuttimet tulee myös. Kävisikö tuo ylempi heittämällä kumminkin paikalle? Ja myös tuohon pitää ostaa pultit erikseen, vai?

Kane
-
Viestit: 344
Liittynyt: 1.11.2003 20:45

ViestiKirjoittaja Kane » 3.11.2009 22:41

No tuota... VBllä irtoaa hyvinkin se +400 nm ja 200 hv, että jos haluat kerralla kunnon kytkimen, niin laita SRE...

Lukaisepa tuo:

http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=76997&highlight=sre

TDIfreak
-
Viestit: 1798
Liittynyt: 28.7.2003 13:49
Viesti:

ViestiKirjoittaja TDIfreak » 4.11.2009 11:00

Mulla on valmis setti kovalla tdi:n vp:llä, VR6-levyllä ja SRE asetelmalla hyllyssä. Mukana kaikki pultit ja painelaakerikin. Tämä on se mitä 'kaikki' käyttää.

ammale
-
Viestit: 10
Liittynyt: 28.9.2009 21:50

ViestiKirjoittaja ammale » 4.11.2009 20:52

Nonni. Laita mulle vaikka mailia niistä niin keskustellaan lisää? Laita malli ja muut tiedot ja sitten hinta niin vertaan vähän. Onko se muuten uusi? [email protected]

audi(ni)sti
-
Viestit: 64
Liittynyt: 18.9.2007 19:29

ViestiKirjoittaja audi(ni)sti » 5.11.2009 15:35

Käykös tämä sama setti passat avf-mottiin? Jos käy niin mulle voit myös pistää tarjouksesi yv:llä.

Mitäs tuommonen 4motin kytkin 6v-laatikolla ylipäätään kestää? Täällä kun on ollut juttua etuvetoisista ja tässä käsittääkseni isompi kytkin?


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa