Pitää kansi ottaa pois ja vaihtaa kiertokanget.
Kierotkankisarja jliukulaakereineen a kannenpultit ok mutta miten tuo kannentiiviste valitaan, 3 erilaista ja pitää varmasti saada oikea matkaan kun savotta alkaa, ei voi jättää levälleen vääärän tivisteen takia ja kolmea ei voi ostaa ...
Miten homma menee ? 1-3 kpl reikää ja eri paksuus.
Vinkkiä mitä muuta hommaan tarvis uusia ? Öljypohja ajateltiin ottaa pois ja irttoittaa kiertokanget kampiakselista ja nostaa ylös kannen ollessa pois.
Käyny siis katollaan ollessaan ja jos venttiillejä menny niin sitten on mutta ainakin kiertokangissa häikkää ja nyt alakerta kuntoon ja hyvällä tsäkällä siis koko kone.
Rykii ja sätkii ja lähtee erittäin huonosti käyntiin aivan kuin ajoitus olis pielessä mutta eipäs olekaan. 160tkm mittarissa.
JJ
1.9TDI AFN kannentiivisteen valinta ?
Valvoja: ffp jäsenet
ei ole tutkittu vikakoodeja mutta ajoitus on pielessä, jako ei. kävi vw huoltomies myös varmistamassa homman.
vaikee uskoo että pelkät venttiilit tekis noin pahaa.
öljyä mäntien päällä ja kone käynnissä eikös nuo siinä mene aika helposti...
manuaalivaihteinen yleensä sammuu paniikkijarrutuksessa mutta tämä on automaatti, sehän jää käyntiin vaikka hyppää jarrulle kuinka.
vaikee uskoo että pelkät venttiilit tekis noin pahaa.
öljyä mäntien päällä ja kone käynnissä eikös nuo siinä mene aika helposti...
manuaalivaihteinen yleensä sammuu paniikkijarrutuksessa mutta tämä on automaatti, sehän jää käyntiin vaikka hyppää jarrulle kuinka.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa