VAG: 90hv ja 110hv moottorien erot?
Valvoja: ffp jäsenet
VAG: 90hv ja 110hv moottorien erot?
Aluksi pahoittelen tätä kysymystä,tietoa varmastikin löytyy jo täältä ja paljon,mutta searchilla ei oikein tärpäny kun en ilmeisesti osaa käyttää sitä oikein...
Asiaan
Esimerkkiautona 3B Passat TDI vm 98. Miten 90hp ja 110 hp kone eroaa toisistaan ?(Nimen omaan kestävyyden ja tehonmuodostuksen suhteen) esim. isomman turbon tai vahvempien osien takia?Kertokaa kaikki mitä tiedätte olevan eroa!
Kyselen sillä perusteella että jos vaihdan nyt autoa esim.90hp:een,mistä pitää lähteä liikkeelle kunnon penkissä softauksen jälkeen/ennen?
Ei ole tarkoitus ohjusta rakentaa,vaan lisätä ajomukavuutta tuonne n.140-150 hv:n tasolle
Asiaan
Esimerkkiautona 3B Passat TDI vm 98. Miten 90hp ja 110 hp kone eroaa toisistaan ?(Nimen omaan kestävyyden ja tehonmuodostuksen suhteen) esim. isomman turbon tai vahvempien osien takia?Kertokaa kaikki mitä tiedätte olevan eroa!
Kyselen sillä perusteella että jos vaihdan nyt autoa esim.90hp:een,mistä pitää lähteä liikkeelle kunnon penkissä softauksen jälkeen/ennen?
Ei ole tarkoitus ohjusta rakentaa,vaan lisätä ajomukavuutta tuonne n.140-150 hv:n tasolle
Tosin suuttimista jää kiinni tehotavoitteiden täyttyminen.
Siis onko ne molemmissa koneissa muka niin pienet,ettei päästä tonne 140+hp tienoille?
Mites muuten tuo perinteinen automaatti(ei tiptronic) kestää trimmaamista?
En ole vielä päässyt koeajamaan Pasuunaa tolla laatikolla;joten onko se tuollainen perus jenkkitomaattilaatikko joka vaihtaa hitaasti ja syö tehot?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 62 vierailijaa