Custom chip

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

ipiza
-
Viestit: 11
Liittynyt: 31.8.2005 16:09

Custom chip

ViestiKirjoittaja ipiza » 1.9.2005 19:48

MTM/lmsracing mukaan aikamoinen tehoero jos muuten vakiokuntoiseen 1.8t:hen lastun lisäksi vaihdetaan koko putkisto,ero 33 hp ja 55nm,pystyyköhän nämä suomen custom -lastuntekijät samaan,esim. Karala,paljonkohan saisi vakioturbolla varustetusta autosta tehoja puristettua,laittakaahan kokemuksia "kustomeista".

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 1.9.2005 22:16

Eiköhän tuo riitä vastaukseks...
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=35761

tero_v
-
Viestit: 396
Liittynyt: 14.2.2005 14:50

ViestiKirjoittaja tero_v » 5.9.2005 12:51

no mulla vaikutti bsr:n catback +/-5kw jos siihen vielä isompi downbibe ilman kattia niin voihan se jotain tuoda lisää

Tero
-
Viestit: 1793
Liittynyt: 16.7.2003 21:45

ViestiKirjoittaja Tero » 5.9.2005 15:16

Saahan siitä epäilemättä enemmänkin mitä useimmat lastuvalmistajat lupaa, mutta onko järkevää niin onkin toinen juttu. Jos haluat vaihdella esim pakosarjoja ja ahtimia kerta viikkoon niin siittä vaan.

tero_v
-
Viestit: 396
Liittynyt: 14.2.2005 14:50

ViestiKirjoittaja tero_v » 5.9.2005 23:34

mulle karala meinas ettei kannata 1.2bar:n piikki painetta ylittää vakio turbolla jos haluaa että se kestää, eikä se muutenkaan jaksa yläkierroksilla painetta tuutata tuo vakio turbo...


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 94 vierailijaa