Tilasin -40mm alustan G2 16v gti:hin ja tuumasin että nyt samalla voisi uusia etupään puslia kun niitä uretaanisia on niin kehuttu. Powerflexit käyvät kuitenkin opiskelijan kukkarolle ja jotkut sanovat ettei turhien puslien vaihtaminen on rahan tuhlausta. Kaipaisin mielipiteitä miten tässä asiassa voisi oikaista ostamatta kaikkia etupään puslia ja millä puslilla on suurin merkitys alustan jämäkkyyteen?
Etupäähän on saatavilla prostreetiltä seuraavat puslat:
etualatukivarsien puslat etummaiset, hinta: 27 eur x 2 kpl
etualatukivarsien puslat takimmaiset, hinta: 27 eur x 2 kpl
etuvakaajan 18 mm korikiinnitys (mittaa vakaajasi!), hinta: 22 e x 2 kpl
etuvakaajan pystytangon kiinnitys tukivarsiin (ei vr6),
hinta: 17 eur x 2 kpl
etuvakaajan pystytangon kiinnitys vakaajaan (ei vr6),
hinta: 17 eur x 2 kpl
tukivarsien ulommat ja sisemmät ymmärtääkseni vaikuttavat eniten auton käyttäytymiseen, miten sitten vakaajan ja sen tankojen puslat?
Aihetta on käsitelty aiemminkin http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=41860&highlight=powerflex mutta en oikein saanut tuosta mitään irti.
G2 Mitkä puslat tarpeellisia ?
Valvoja: ffp jäsenet
Mulle sano kans myyjä, että tärkeimmät on noi alatukivarren puslat ja tietenki taka-akselin puslat ainaki ventossa. Mutta noista on varmasti hyvä alottaa. Huomattavasti mukavammaksi muuttu ajo ku noi oli vaihtanu. DRW:eeltä sain tingittyä parhaimman hinnan. http://www.drw.fi
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Itsellä on ollu tuo hot carsilta tullu sarja 98€:
( sisältää: alatukivarsien puslat, etuvakaajan puslat , ohjaushammastangon puslat, etuiskarien säädettävät pohjalyönnit, takajousintukien puslat sekä taka-akselin puslat.)
Se on ollu alla tän kesän ja oon ollu tyytyväinen. Aluks se oli pelkkien perus iskarien ja -40mm jousin kans ja kesäkuusta povertechin säädettävän satsin kera. Toi viimenen yhdistelmä on sit oikea kivireki;) Menee nätisti mutkasta tietä näkymättömiin.
Toisin jotain pientä oli: ne koiranluihin tulevat puslat on 19mm halkasijaltaan kun meikän vakaaja on 17mm(romppari ky väitti et se olis 16v gtistä) eli romukoppaan. Ja niinsanotut taka akselin puslat on pirun pienet palat jotka lisätään vakio meallikuorisien puslien yhteyteen.
Ja tosta saatavuudesta niin meikän satsi tuli päivässä, tos helmisuussa.
( sisältää: alatukivarsien puslat, etuvakaajan puslat , ohjaushammastangon puslat, etuiskarien säädettävät pohjalyönnit, takajousintukien puslat sekä taka-akselin puslat.)
Se on ollu alla tän kesän ja oon ollu tyytyväinen. Aluks se oli pelkkien perus iskarien ja -40mm jousin kans ja kesäkuusta povertechin säädettävän satsin kera. Toi viimenen yhdistelmä on sit oikea kivireki;) Menee nätisti mutkasta tietä näkymättömiin.
Toisin jotain pientä oli: ne koiranluihin tulevat puslat on 19mm halkasijaltaan kun meikän vakaaja on 17mm(romppari ky väitti et se olis 16v gtistä) eli romukoppaan. Ja niinsanotut taka akselin puslat on pirun pienet palat jotka lisätään vakio meallikuorisien puslien yhteyteen.
Ja tosta saatavuudesta niin meikän satsi tuli päivässä, tos helmisuussa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 70 vierailijaa