Vr6 Johdotus
Valvoja: ffp jäsenet
Vr6 Johdotus
Terve. Etsinässä tietoa mitä komponentteja hukassa -92 Vr6 konehuoneesta kuvissa esiintyvien liittimien päistä.
- Liitteet
-
- IMG_20191206_111101.jpg (2.63 MiB) Katsottu 2504 kertaa
-
- IMG_20191206_111044.jpg (2.81 MiB) Katsottu 2504 kertaa
-
- IMG_20191206_111036.jpg (2.93 MiB) Katsottu 2504 kertaa
-
- IMG_20191206_111023.jpg (2.33 MiB) Katsottu 2504 kertaa
-
- IMG_20191206_111009.jpg (2.57 MiB) Katsottu 2504 kertaa
-
- IMG_20191206_111000.jpg (2.2 MiB) Katsottu 2504 kertaa
-
- IMG_20191206_110938.jpg (3.13 MiB) Katsottu 2504 kertaa
Re: Vr6 Johdotus
1. ja 5,6 kuvissa olevat liittimet ei ole alkuperäiset.
Re: Vr6 Johdotus
Tässä hiljakseen kun veeraa vienyt eteenpäin, sain vihdoin siihen edellytykset että kokeilin käyntiin. Pari sekuntia kävi ihan terveen kuuloisesti jonka jälkeen sammui ja ei enää lähde. No joka tapauksessa kipinä on kadonnut. Mitä olen havainnoinut tähän mennessä. Virtaa ja maataa menee eculle ja puolalle. Hall anturista en ota oikein selvää enkä puolan signaalista. 3 johtoinen malli kampuralla. Joten kaipaisin lisäselvitystä.
#1.
3 johtoinen kampiakselin asento tunnistin onko johdot seuraavat 1.signaali eculle, 2.maa eculta, 3. 12v syöttövirta. Motronic 2.7. Koska 12v puutuu mikäli kuuluu olla. ja asiaa vielä sekoittaa löytyneet pinnikartat motronicille jotka väittisivät että tulee 2 maa johtoa ja singnaali ulos. Ei enää pysy kärryillä onko tämä halli vai pulssi generaattori tyyppi. Backproubbaan ecun maa ja signaali johdon välistä kuten analogista anturia AC jänniitteella saan lukemaa 0.8v. Eli minkä tyyppinen anturi?
#2
kuinka oikea oppisesti todeta puolan singnaali?. dc voltteina näin joitakin millivoltteja.
#3
Mitkä kaikki tekijät estävät kipinän. esim. kampiakselin tunnistin, ajonesto,...mitkä muut?
#1.
3 johtoinen kampiakselin asento tunnistin onko johdot seuraavat 1.signaali eculle, 2.maa eculta, 3. 12v syöttövirta. Motronic 2.7. Koska 12v puutuu mikäli kuuluu olla. ja asiaa vielä sekoittaa löytyneet pinnikartat motronicille jotka väittisivät että tulee 2 maa johtoa ja singnaali ulos. Ei enää pysy kärryillä onko tämä halli vai pulssi generaattori tyyppi. Backproubbaan ecun maa ja signaali johdon välistä kuten analogista anturia AC jänniitteella saan lukemaa 0.8v. Eli minkä tyyppinen anturi?
#2
kuinka oikea oppisesti todeta puolan singnaali?. dc voltteina näin joitakin millivoltteja.
#3
Mitkä kaikki tekijät estävät kipinän. esim. kampiakselin tunnistin, ajonesto,...mitkä muut?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa