Elikkäs 1.8t 02m swappii kytkintä kattelin. Aika heikosti missään on ilmoiteltu väännönkestoa. Eikä tarjonta oo lähellekkään yhtähyvää kuin pienemmille, mihkä pystyi valita passelit sekottelemalla.
liekkö epytekiltä ottaa vauhtis samaan konkaan kun muutakin pikku hilua on tilattava.
Mut mimmosta asetelmaa/levyä sakki 240mm kans käyttää. Ettei heti loppus pito
02m kytkintä
Valvoja: ffp jäsenet
Re: 02m kytkintä
Mikä on vääntötavoite?
Kova vauhtis, vakio asetelma ja kova 4-lapa sintteri ~500~550nm (240mm).
Race asetelma+sintteri kestää 228mm kytkimessä 700nm, että lienee yli 800nm 240mm kytkimessä.
Race asetelma kovalla levyllä ei oo enää nautinto ajella, että vakio asetelmaa suosittelen, jos väännönkesto riittää.
Kova vauhtis, vakio asetelma ja kova 4-lapa sintteri ~500~550nm (240mm).
Race asetelma+sintteri kestää 228mm kytkimessä 700nm, että lienee yli 800nm 240mm kytkimessä.
Race asetelma kovalla levyllä ei oo enää nautinto ajella, että vakio asetelmaa suosittelen, jos väännönkesto riittää.
Re: 02m kytkintä
varsinaista vääntötavoitetta ei oo.
suht vakio 1.8t nelikkona.
ecumasteri moottorinohjaus/suuttimet vaihtunee, imusarjan modaan hieman erilaiseksi. gt3071r garretin ahin ja ns. perus virit. Alkuun en vaiha veivejä et rajoittaa tehon hakua. Mut mieluusti laittasin semmosen setin et kestäs sit jatkossakin ettei tarvis alka vaihtelee uudestaan osia.
suht vakio 1.8t nelikkona.
ecumasteri moottorinohjaus/suuttimet vaihtunee, imusarjan modaan hieman erilaiseksi. gt3071r garretin ahin ja ns. perus virit. Alkuun en vaiha veivejä et rajoittaa tehon hakua. Mut mieluusti laittasin semmosen setin et kestäs sit jatkossakin ettei tarvis alka vaihtelee uudestaan osia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 21 vierailijaa