Eli mk2 vm 90 jetassa johon vaihdettu mk3 1.8 1-pisteruisku tekniikka adz ja abs ecu. 270 autotech nokka. Eli mistä rupeis vikaa selvittämään kun on uusittu katalysaattori, tulpat, tulpanjohdot, ilmansuodatin, jako on kohdillaan. Tyhjäkäynnillä co% 0.2 hc 830 o2 2.4 co2 12.7
Kierroksilla co% 0.8 hc 327 o2 1 co2 13.7 ja lambda 1.010. Eli mikä vois vielä vaikuttaa tuohon hc arvoon ja auto on vähäpäästöinen.
Vw Jetta mk2 päästöt
Valvoja: ffp jäsenet
Re: Vw Jetta mk2 päästöt
Onko menny ennen tuolla nokalla läpi ?
Re: Vw Jetta mk2 päästöt
Ekaa kertaa tällä nokalla oon leimaamassa, mutta suhteellisen mieto nokka kyseessä kumminkin.
Re: Vw Jetta mk2 päästöt
Palamatonta bensaahan se tuo hc on. Jäännöshappikin koholla tyhjäkäynnillä. Imuvuodot ja pakoputken vuodot tarkistukseen.
Re: Vw Jetta mk2 päästöt
Saattaisin epäillä että tolla virinokalla ei mene päästöistä helpolla läpi, jos lainkaan.
Arvot näyttää ihan hyvältä tuollaiselle nokalle, ei välttämättä missään ole vikaa vaan haluttu ominaisuus.
Arvot näyttää ihan hyvältä tuollaiselle nokalle, ei välttämättä missään ole vikaa vaan haluttu ominaisuus.
Re: Vw Jetta mk2 päästöt
Katalysaattorissakin voi olla vikaa kun jää noin paljon jäännöshappee..?
Re: Vw Jetta mk2 päästöt
Paikallisella pajalla kävi auto ja sai sen menemään päästöistä suhteellisen kevyesti läpi, lambda ja lämpötila anturin piuhat ku otti irti ja lämmitti katin kunnolla niin meni läpi. Eli vois kuvitella että jotain hämärää noissa antureissa ja lambda antaa myös välillä vikakoodia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 50 vierailijaa