Uskollinen juhta jätti tänään linjalle.
Ajelin ehkä vartin verran jonka jälkeen terävähkö lyhyt nykäisy ja veto pois. Lähti parin minuutin pään raapimisen jälkeen normaalisti ja toimi ainakin tunnin kunnes pääsin kotio. Vika päällä kiekkamittari toimi, eli sytytti normaalisti?
Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 06A 906 018 C
Component: 1,8l R4/5V MOTR HS V06
Coding: 04000
Shop #: WSC 06313
VCID: 224B83AAAE40945411-4AE8
8 Faults Found:
17967 - Throttle Body (J338)
P1559 - 35-10 - Fault in basic settings - Intermittent
01249 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01250 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01251 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01252 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
01247 - Activated Charcoal Filter (EVAP) System Solenoid Valve 1 (N80)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
17935 - Camshaft Timing Adj. Bank1 (N205)
P1527 - 35-10 - Short to Ground - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70)
P0102 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent
Readiness: 0000 0000
Tuo ylimmäinen on ollut muistaakseni aiemminkin, mutta muut olivat mulle uusia.
Jossain ehdotettiin PA-relettä ja jos vaikka mitä, mutta niitä vaihtaneet ei olleet palanneet kertomaan auttoiko. Onkos sekin siellä suunnilleen ratin alla?
Hitusen kuulostais johtosarjavialta, mutta kysytään ny viisaammilta ensin? :)
A3 -98 suuttimet, EVAP, cam. adj., MAF short to ground
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Re: A3 -98 suuttimet, EVAP, cam. adj., MAF short to ground
Sulakkeista lähtisin liikenteeseen, mahtaako konehuoneen puolella olla jossain isohkoja nalleja pikkaisen piilossa?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Re: A3 -98 suuttimet, EVAP, cam. adj., MAF short to ground
Ei ole itsellä tietoa muista kuin mitä akun päällä on.Jultsu kirjoitti:Sulakkeista lähtisin liikenteeseen, mahtaako konehuoneen puolella olla jossain isohkoja nalleja pikkaisen piilossa?
Re: A3 -98 suuttimet, EVAP, cam. adj., MAF short to ground
En tiiä ny mikä kone on tarkalleen sulla, mutta jossain ainakin noi komponentiti on eri sulakkeiden takana mutta niille kaikille sulakkeille tulee virta polttoaine pumpun releen kautta.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Re: A3 -98 suuttimet, EVAP, cam. adj., MAF short to ground
Tänks! Vapari eli AGN.
Eli jotain perää siinä releessä sit olis. Kummastuttaa vaan ku VCDS sanoo että ottaa maihin, mutta voihan se relekin hajota monella tapaa.
No, pitääpä kaivaa esiin ja kattoa miltä se näyttää, josko siitä jo viisastuisi jotain. Sijaintikin löyty netistä pläräämällä.
Eli jotain perää siinä releessä sit olis. Kummastuttaa vaan ku VCDS sanoo että ottaa maihin, mutta voihan se relekin hajota monella tapaa.
No, pitääpä kaivaa esiin ja kattoa miltä se näyttää, josko siitä jo viisastuisi jotain. Sijaintikin löyty netistä pläräämällä.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Re: A3 -98 suuttimet, EVAP, cam. adj., MAF short to ground
Tänään jäi kotikadulle. Parempi se kun että tien päälle. :D
PA-pumpun releen kärjet ei jaksa vetää. Käsin kiinni painettaessa auto toimii.
Rele "167" ja 191 906 383 C. Sitte vaan pitäs päättää että ostaako ebayn kautta Meylen, Febin vain Topranin. Kaikki OE-tuottajia, mutta enpä ole kenekään sähkölaitteita tiennytkään tekevän...
Vähän se arveluttaa jos kiinalainen myyjä kauppaa OEM-laatua ilman kuvaa. :D
PA-pumpun releen kärjet ei jaksa vetää. Käsin kiinni painettaessa auto toimii.
Rele "167" ja 191 906 383 C. Sitte vaan pitäs päättää että ostaako ebayn kautta Meylen, Febin vain Topranin. Kaikki OE-tuottajia, mutta enpä ole kenekään sähkölaitteita tiennytkään tekevän...
Vähän se arveluttaa jos kiinalainen myyjä kauppaa OEM-laatua ilman kuvaa. :D
Re: A3 -98 suuttimet, EVAP, cam. adj., MAF short to ground
Eikö tuo ole ihan normaali 12v "vahvavirta"rele, noitahan saa jokaisesta kyläkaupasta ja motonetistä suoraan hyllystä. Vaihtoehtoisesti romarilta tai muulta autojaan purkaavalta yksityiseltä. Jos se on normaali nelinapainen rele niin sinne voi laittaa tilalle myös viisinapaisen vaihtokärkireleen, se puuttuva pinni jää toki killumaan kytkemättä sieltä soketin puolelta.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Re: A3 -98 suuttimet, EVAP, cam. adj., MAF short to ground
Toiminnaltaanihan normaali, pinnijärjestykseltään sekasikiö... :/
Yks pieni, yks keskikokoinen ja kaks isoa. Järjestyskin erikoinen.
En mä käytettyä aatellu. Saa valmiiks vanhan.
Yks pieni, yks keskikokoinen ja kaks isoa. Järjestyskin erikoinen.
En mä käytettyä aatellu. Saa valmiiks vanhan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 40 vierailijaa