Hjälp!
Tuollainen otsikon mukainen kulkine alkoi tänään temppuilla oikein todenteolla.
Tyhjäkäynnillä alkoi käydä vajailla ja kone seis ja piuha kiinni. -> 16684 satunnainen / monikertainen sylinterin sytytyskatkos havaittu, jatkuva. Sylinteri 2 ja 4 sytystyskatkos havaittu.
Koodit kun nollasi niin käynti parani sillä samalla hetkellä kun vikakoodit poisti.
No ajattelin että jos vika olisi puolissa. -> 1-2 ja 3-4 puolta vaihdoin keskenään. Auto käyntiin ja kun moottori saavutti 90c’ lämmöt niin käyntihäiriö ja samat vikakoodit samoista sylintereistä. -> Olisko tulpat tullut tiensä päähän?
Motonetistä uudet kynttilät ja auto käyntiin. Ja taas kun kone saavutti normi lämmöt niin ryskytys alkoi ja samat vikakoodit.
Lueskelin livedataa delphin lukijalla ja seuraavat asiat kiinnitti huononi. Sytkäennakko hyppi livedatassa 2.5-10.25 EYKK välillä. Autoon on kyllä tehty ketjuremppa noin 20.000km sitten. Nyt mittarissa 160.000tkm.
Toinen mikä kiinnitti huomioni oli se että sytytyskatkos laskuri näytti naputtavan koko ajan sytystyskatkoksia (yhden tai kaksi per kierros) vaikka auto kävi nätisti.
Löytyisikö täältä kohtalon tovereita tai vankkaa kokemusta moisista oireista?
Golf V 1.6fsi (BLP) vakava käyntihäiriö
Valvoja: ffp jäsenet
Re: Golf V 1.6fsi (BLP) vakava käyntihäiriö
No ensiksi kattoo testerillä ny mihin sylinteriin/sylintereihin tulee niitä palamiskatkosia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa