Moikka,
Nyt alkaa olemaan homma moottorin herättelyä vaille valmis, sähkökuvia tutkiessani heräsi kysymys releen 409 toiminnasta.
Nythän releelle ei tule crash signalia, muodostuuko siitä ongelmia?
Golf mkII 1,8t polttoainerele kysymys
Valvoja: ffp jäsenet
Re: Golf mkII 1,8t polttoainerele kysymys
Tervehdys,
Nyt käynnistelin moottoria (AGU), ja muutama ongelma ilmeni.
Moottori käynnistyi ja kävi todella hienosti, mutta pysyi vain joitain sekunteja käynnissä.
Tutkin hieman releen toimintaa ja huomasin kun käänsin virrat päälle rele meni kiinni, sitten kun käynnistin moottoria niin rele aukesi ja moottori tosiaan käy joitain sekunteja.
Koitin vielä pitää manuaalisesti releen kytkettynä, tuolloin moottori pysyi kyllä käynnissä, mutta tyhjäkäynti oli todella huonosti.
Onko kukaan tuskaillut saman ongelman kanssa, ja mistä voisi lähteä tutkimaan seuraavaksi.
Nyt käynnistelin moottoria (AGU), ja muutama ongelma ilmeni.
Moottori käynnistyi ja kävi todella hienosti, mutta pysyi vain joitain sekunteja käynnissä.
Tutkin hieman releen toimintaa ja huomasin kun käänsin virrat päälle rele meni kiinni, sitten kun käynnistin moottoria niin rele aukesi ja moottori tosiaan käy joitain sekunteja.
Koitin vielä pitää manuaalisesti releen kytkettynä, tuolloin moottori pysyi kyllä käynnissä, mutta tyhjäkäynti oli todella huonosti.
Onko kukaan tuskaillut saman ongelman kanssa, ja mistä voisi lähteä tutkimaan seuraavaksi.
Re: Golf mkII 1,8t polttoainerele kysymys
Nyt on luettu vikakoodit ja seuraavan koodin sain esille.
00771 Fuel level sensor (G)
30-10- open or short to plus - intermittent
Nyt olisi hyvät neuvot paikallaan, mistä lähteä seuraavaksi liikkeelle.
Sankarin viittaa tarjotaan.
-Sami
00771 Fuel level sensor (G)
30-10- open or short to plus - intermittent
Nyt olisi hyvät neuvot paikallaan, mistä lähteä seuraavaksi liikkeelle.
Sankarin viittaa tarjotaan.
-Sami
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 69 vierailijaa