KR moottoria olisi tarkoitus virittää, onko kokemuksia kuinka paljon kestää porata lohkoa?
Aikaisemmin ollut 83mm poraus, mutta nyt uuteen moottoriin ajatuksena laittaa 84mm mäntä. Olisko kellään tietoa onko vielä "kestävä"?
http://www.wossnerpistons.com/products/ ... 84-mm-bore
KR max bore?
Valvoja: ffp jäsenet
Re: KR max bore?
Matala lohkoisessa 2.0 on ollut orkkiksena melkein tuota 83mm porausta eli todennäköisesti kestää. Tosin jos jotain 4bar ahtoja tarkoitus. Boda motorsport tyyliin.
Jossain rataleluissa ollut vielä 85mm poraustakin.
http://clubgti.com/forumdisplay.php?136-16-valve
Tuolta lohkon leikkaus kuvaa yms 16v moottorin viritystä.
Jossain rataleluissa ollut vielä 85mm poraustakin.
http://clubgti.com/forumdisplay.php?136-16-valve
Tuolta lohkon leikkaus kuvaa yms 16v moottorin viritystä.
Re: KR max bore?
AnttiL kirjoitti:Matala lohkoisessa 2.0 on ollut orkkiksena melkein tuota 83mm porausta eli todennäköisesti kestää. Tosin jos jotain 4bar ahtoja tarkoitus. Boda motorsport tyyliin.
Jossain rataleluissa ollut vielä 85mm poraustakin.
http://clubgti.com/forumdisplay.php?136-16-valve
Tuolta lohkon leikkaus kuvaa yms 16v moottorin viritystä.
82.5mm on 2.0 moottorin vakiomäntä
Re: KR max bore?
Turboautoon en missään tapauksessa laittais yli 83mm mäntää. Silläkin jää sylinterien väli ohueks. Lisää kierroksia vaan koneeseen ja teho sitä kautta.
Näyttää siltä, että oot tekemässä 1.8 kampuralla? Eikö ois järkeä siirtyä heti 92.8mm kampeen...
Näyttää siltä, että oot tekemässä 1.8 kampuralla? Eikö ois järkeä siirtyä heti 92.8mm kampeen...
Re: KR max bore?
Jeps, aika ohueks jää nuo seinämät 84 porauksella, katsotaan kauanko kestää.. :)
Ihan vapaastihengittävään tulee ja säännöt kieltää iskunpidentämisen, sen takia tuolla 86.4 mennään..
Ihan vapaastihengittävään tulee ja säännöt kieltää iskunpidentämisen, sen takia tuolla 86.4 mennään..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 21 vierailijaa