kytkimen hankintaa vw 1.8t?
Valvoja: ffp jäsenet
kytkimen hankintaa vw 1.8t?
Elikkä projekti on vw golf 1.8t 20v 03vm. Ja siihen pitäs nyt kytkintä hankkia, ominaisuuksilta katu ajettava eli ei sintteriä ja 500-600nm pitäs kestää. Millasta kytkintä siis hankkia? clutchmasterilta löytyy aika tyyriiseen hintaan, mut paremmin tietävät vois kertoa löytyykö mitään sopuhintasia SRE paketteja noille väännöille esim. käykö diisselien 240mm paketit tuon golfin 228mm tilalle?
Re: kytkimen hankintaa vw 1.8t?
Ei käy mikään 240mm kytkin.
Halvin vaihtoehto tuohon on g60 vauhtipyörä. Mielellään 3kg kevennettynä. Sasch race asetelma voi hyvällä massalevyllä kestää 500nm, mutta ei 600nm.
En tiiä millasista sintterilevyistä sulla on kokemuksia ja minkälaisten vauhtipyörä/asetelma setuppien kanssa, mutta ite olen käyttäny kovaa sintteriä 10v enkä nää siinä ongelmaa. Varsinkin, jos käytät 3-lapasta vakio asetelman kanssa et edes kunnolla huomaa eroa. Vähän napakampi ja talvikäytössä vaatii hieman treeniä mäkilähdöissä. Ja saahan niitä jousitettuina ja käytössä hieman mukavampi.
Mutta factoina väännön kestosta:
-uusi vakio asetelma ja 3-lapa sintteri 500+nm
-Sasch race asetelma ja 4-lapa sintteri 700+nm
Halvin vaihtoehto tuohon on g60 vauhtipyörä. Mielellään 3kg kevennettynä. Sasch race asetelma voi hyvällä massalevyllä kestää 500nm, mutta ei 600nm.
En tiiä millasista sintterilevyistä sulla on kokemuksia ja minkälaisten vauhtipyörä/asetelma setuppien kanssa, mutta ite olen käyttäny kovaa sintteriä 10v enkä nää siinä ongelmaa. Varsinkin, jos käytät 3-lapasta vakio asetelman kanssa et edes kunnolla huomaa eroa. Vähän napakampi ja talvikäytössä vaatii hieman treeniä mäkilähdöissä. Ja saahan niitä jousitettuina ja käytössä hieman mukavampi.
Mutta factoina väännön kestosta:
-uusi vakio asetelma ja 3-lapa sintteri 500+nm
-Sasch race asetelma ja 4-lapa sintteri 700+nm
Re: kytkimen hankintaa vw 1.8t?
Okei okei, no kirjaimellisesti ei ole kokemusta sinttereistä eli kokemus vaan kuulopuheiden mukaan xD Mut tosiaan ku haluis että olis poljin tuntuma vakiota vastaava kerta käyttö/harraste vehkeestä kyse niin ku ei kokemusta sinttereistä nii ei haluis pettyy siihen tuntumaan sitten ku sellasen laittas. Millasta hintaa noi vaihtoehdot pitää sisällään? Kun tuo clutchmasterin fx300 mikä on tällä hetkellä ykkös vaihtoehtona kustantaa 879e ja siinä käyttötuntuma vakion kaltanen ja väännönkestot sielllä 500+nm nettisivujen mukaan ainakin.
Re: kytkimen hankintaa vw 1.8t?
Mitä siihen luuluu?
G60 vauhtis n.100€ (plus koneistukset)
Sasch race n. 300€
Kova levy 150€
Jousitettu 200+€
G60 vauhtis n.100€ (plus koneistukset)
Sasch race n. 300€
Kova levy 150€
Jousitettu 200+€
Re: kytkimen hankintaa vw 1.8t?
Siihen kuulu vissiinki kaikki, asetelma, levy, vauhtis ja laakeri.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa