Passat 35i 1,8 66kw moottorilla ja Monojetronic (tai Monotronic) ruiskulla. Epäilys että sytkä pielessä (säätöhaarukka löysällä jakajan vaihdon jälkeen) sillä tyhjäkäynti vaikuttaa siltä, että moottorinohjaus koittaa korjata sitä jatkuvaan ja höyräilee välillä omiaan.
Kun ajoituslampulla selvitän asian ja jos korjaamisen tarvetta ilmenee, kuinka ennakko säädetään? Pelkkää jakajaa kääntämällä vai tarviiko ohjaus jotain toimenpiteitä rekisteröidäkseen muutetun ennakon? onko säätötoimenpiteessä eroa riipuen kumpi moottorinohjaus?
1.8 RP sytytysennakko.
Valvoja: ffp jäsenet
Re: 1.8 RP sytytysennakko.
Ainakin RP monojetronic säädettiin suoraan jakajaa pyörittämällä. Ecun sopeutuksen voi tehdä, mutta ei kait välttämätön (akunnapa irti vaikka pariksi minuutiksi ja sitten antaa käydä paikallaan kylmästä flektin käybnistykseen asti)
Re: 1.8 RP sytytysennakko.
Ennen isompia remontteja, tarkasta jarrutehostimelle imusarjasta menevä alipaine letku. Sielä saattaa olla jossain mutkassa pieni halkeama.
Re: 1.8 RP sytytysennakko.
Ja sytkää säädettäessähän koneen pitää olla lämmin ja virranjakajalle menevä alipaineletku pitää irrottaa ja tukkia.
Re: 1.8 RP sytytysennakko.
Vaihteiston reikää vaan tähtäilemään ajoituslampulla.
Sivu 15-16: https://is.muni.cz/www/398423/54761747/ ... Manual.pdf
Sivu 15-16: https://is.muni.cz/www/398423/54761747/ ... Manual.pdf
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa