Kakkiksen koneswappi 1.8

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Jankoo
-
Viestit: 118
Liittynyt: 12.4.2014 18:42

Kakkiksen koneswappi 1.8

ViestiKirjoittaja Jankoo » 29.8.2016 21:33

Morjesta. Kummonen homma olisi sähköjen puolesta vaihtaa tommoseen ce1 1.6 kaasari kakkiseen ce2 1.8 ruiskutekniikka? Ymmärtämäni mukaan sulaketaulun suhteen vissiin täysin eri meininki uuden- ja vanhanmallin sähköjen välillä, vai kuin?

Ande
-
Viestit: 230
Liittynyt: 25.6.2011 21:02

Re: Kakkiksen koneswappi 1.8

ViestiKirjoittaja Ande » 30.8.2016 10:31

Eipä sinne taida jäädä kuin kattovalon johto alkuperästä, kaikki muut vaihettava takavalojen johtoja myöte. Näin ainaki itelläni.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

Re: Kakkiksen koneswappi 1.8

ViestiKirjoittaja Sebastian » 30.8.2016 11:08

Jos auto sisältä ihan hylsy niin sähköt aika nätti homma vaihtaa kokonaisuudessaan.

Araikko
-
Viestit: 14
Liittynyt: 21.3.2016 21:06

Re: Kakkiksen koneswappi 1.8

ViestiKirjoittaja Araikko » 2.9.2016 11:28

Moi,

Itselläni on kakkiksen tekniikanvaihto (1.3 bensa -84 --> 1.8 1-pisteruisku -90) menossa ja huomasin sähöjä pähkäillessäni, että ratissa olevat liittimet, virtalukko mukaan luettuna, ovat erilaiset uusilla ja vanhoilla sähköillä. Itse päädyin siihen, että vaihdan uusiin sulakerasialle meneviin johtonippuihin vanhat liittimet.

-Ari

jii_bee
-
Viestit: 2410
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

Re: Kakkiksen koneswappi 1.8

ViestiKirjoittaja jii_bee » 2.9.2016 21:32

Mk2 sähköjen eroavaisuudet:

vanhat sähköt
uudet sähköt


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 22 vierailijaa