Kannen kiristysmomentti
Valvoja: ffp jäsenet
Kannen kiristysmomentti
Mikä on 1.8T AWT kannen kiristysmomentti?
Re: Kannen kiristysmomentti
40nm 60nm 90ast 90ast
Keskeltä laitoihin.
Keskeltä laitoihin.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Re: Kannen kiristysmomentti
Onko se tuo sama sekvenssi ollut jo 70-luvulta? Onko neloskoneissa vieläkään muita menetelmiä?
Re: Kannen kiristysmomentti
Koneissa joissa on pultit kuusiokolokannalla eli ei venytyspultit vedetään ihan momenttiin kiinni,ilman mitään pultin piloille venytys astekiristyksiä. Ja kiristän kyllä uudemmatkin kannenpultit kiinni vanhemman koneen momenttiin,pultti jää vahvemmaksi kuin että se venytetään myötörajan yli.
Re: Kannen kiristysmomentti
Jos venyvään pulttiin ei tee venytystä kiristettäessä, niin sehän jää löysälle. Kun moottori käydessään sitä saattaa sitten venyttää, niin löysällähän se on.
Ei niihin turhaan niitä asteita kuulu kiristellä.
Voihan ne toimia muutenkin, mutta ei voi kyllä suositella
Ei niihin turhaan niitä asteita kuulu kiristellä.
Voihan ne toimia muutenkin, mutta ei voi kyllä suositella
Re: Kannen kiristysmomentti
Ja muutenkin turha sotkea vanhoja kuusiokolo ruuveja tähän, koska niitä ei tässä motissa ole ollut eikä tule olemaan. Kyllä valmistaja tietää, mitä se tekee ja turha lähteä keksimään pyörää uudelleen.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Re: Kannen kiristysmomentti
Koska tollasia ei-venyviä on viimeks ollu?
Entä meneekö jopa dieselienkin kiristys samalla lailla?
Entä meneekö jopa dieselienkin kiristys samalla lailla?
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa