Tarkoituksena olisi käydä hakemassa "vaimolle" avoauto kesäksi Saksasta. Olen katsellut EOS:ta bensakoneella, ajettu alle 75000 km. En löytänyt valmista ketjua, joten aloitin uuden.
Uskaltaako hankkia tuollaisen, mitä pitää tutkia erityisen tarkkaan ja mahtaako kukaan ostaa Suomessa, sitten kun aika koittaa... Kaikki vinkit ja ostossa huomioon otettavat ideat ovat tervetulleita. AI niin, hyvää uutta vuotta 2016!
VW Eos TFSI DSG Saksasta
Valvoja: ffp jäsenet
Hyväkuntoisessa vanhassa on paljon vähemmän rikkoutuvia osia kuin tfsi dsg jne -vehkeissä. Varmaan niistäkin hyvän löytää, mutta itseä arveluttaisi. Ykköskopat alkaa olla kovaa huutoa ja kolmonen on aina varma valinta. Uudemmat on sitten uudempia, mutta onko se aina hyvä jää ostajan mietittäväksi :)
mä hain kesällä 2008 saksasta 16 tonnia ajetun TFSI Eosin. Hieno pelihän sellainen. Möin auton pois 2010. Tuolloin ostajia ei ainakaan puissa kasvanut.
Tykkäsin Eosista kovasti. Katto on insinööripornoa, autossa kivasti varusteita, tilat käyttöautoksi mainiot katto ylhäällä jne. Useasti olen harkinnut rouvalle työmatkadiiseliksi tuollaista uudelleen. Hinnat kun ovat varsin sopivia suomessakin, joten Golfin korvikkeena menisi mainiosti.
Katon toiminta kannattaa tosiaan tarkastaa pariinkin kertaan, sekä tutkia, että vesi pysyy auton ulkopuolella. Muuten tekniikka on tuttua Golf / Passat linjaa ominaisuuksineen.
Tykkäsin Eosista kovasti. Katto on insinööripornoa, autossa kivasti varusteita, tilat käyttöautoksi mainiot katto ylhäällä jne. Useasti olen harkinnut rouvalle työmatkadiiseliksi tuollaista uudelleen. Hinnat kun ovat varsin sopivia suomessakin, joten Golfin korvikkeena menisi mainiosti.
Katon toiminta kannattaa tosiaan tarkastaa pariinkin kertaan, sekä tutkia, että vesi pysyy auton ulkopuolella. Muuten tekniikka on tuttua Golf / Passat linjaa ominaisuuksineen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa