Golf Mk2 1.6 bensa viritys?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Jusperi
-
Viestit: 8
Liittynyt: 21.4.2015 21:10

Golf Mk2 1.6 bensa viritys?

ViestiKirjoittaja Jusperi » 9.9.2015 21:35

Elikkä onko jollain kokemusta/tietoa miten sais suht helposti tollasesta 1.6bensasta heposia lisää ? Tekeekö esim peltisatsilla muuta kuin ääntä?

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 9.9.2015 21:40

1.8 Gti imusarja ja ruisku ja 1.8 Gtin kansi tai 1.6 kanteen 1.8 Gtin imuvenat ja vapaasti hengittävä pakosarja ja putkisto. Ja Gtin nokka.
Tosin silti olet 0,2l vajaampi kuin 1.8.
Sanoisin et paras hyöty on Gtin nokka, Gtin laatikko. Ainakin oma 1.6 Jetta piristy noilla ihan huomattavasti.
Tooosin, hommaat kynttiläsarjapakosarjan siihen turbon niin johan lähtee.
Tosin G60 päivitys on pakollinen.

w!rd
-
Viestit: 339
Liittynyt: 21.8.2009 19:02

ViestiKirjoittaja w!rd » 10.9.2015 16:14

Ulkomailla suosittu viritys noihin taitaa olla GTI:n kansi suuttimen reiät tulpattuna, peltipakosarja ja weberin kaasutin. Siitä paljonko noilla saa hevosia ei ole mitään käsitystä. Eikä muistu edes mieleen se kaasuttimen malli. :D

GTi-Perttu
-
Viestit: 2556
Liittynyt: 3.9.2005 13:59

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 11.9.2015 4:45

Mulla on tossa ykköskoppa avossa 1.8 EX-pata, jossa GTi:n nokka ja Weberi. Persdynolla väittäisin hepoja olevan pikkusen sadan paremmalla puolella. Diagnoosia tukee myös se, että 2.0 ADY-moottorinen Corrado ei pääse karkuun. ;)

Eli helpoimmat heposet saa nokan vaihdolla.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa