Eli sellaista ongelmaa on ettei auton bensanpaine nouse kierrosten mukaan vaan pysyy samana koko ajan. Eli siis noin 3,5 barissa, johon sen säädin. Auto siis corrado g60.
Autosta uusittu mm:
Tehokkaampi bensapumppu
Säädettävä bensanpaineensäädin
Alipaineletku eculta imusarjalle
Vika ei ollut ecussa. Onko muuta ideaa? MIten iso halkaisija imusarja->bp-säädin välisellä alipaineletkulla kuuluu olla?
PG ei saa tarpeeks bensaa
Valvoja: ffp jäsenet
Oisko nelimillistä, ei sen väliä kunhan sopii letkulähtöihin. Ei tossa mitään muuta mahdollisuutta ole kuin rikkinäinen paineensäädin tai sitten se ei saa imusarjan painetietoa. Oon kuullut juttua että näistä museoautoista olisi joskus ollut muurautunut umpeen se reikä imusarjassa. Ota letku irti paineensäätimeltä ja ihan korvalla kuulemalla ja sormella kokeilemalla saa sen tarkistettua.
Kuulostaa että säädin toimii ihan oikein. Polttoaineen paine ei säädy kierrosten mukaan, vaan pysyy mahdollisimman vakaana säädetyssä arvossa. Säätimen alipaineletku kytkettynä alipainealueella ajettaessa polttoaineen paine pienenee noin 0,5bar. Letku Irti kytkettynä polttoaineen paine pysyy samana koko kierrosalueen. Ongelmana että tyhjäkäynnillä voi saada liikaa polttoainetta.
Miten todettu että ei saa tarpeeksi polttoainetta? Laajakaistalambdalla?
Miten todettu että ei saa tarpeeksi polttoainetta? Laajakaistalambdalla?
Ei oo sinällään mitään käppyrää esittää. Ei oo käytetty penkissä ja laajakaistalambdakin on vasta tulossa. Oon ollu vaan siinä uskossa, että ahdetuissa bensanpaine nousee samalla kun ahtopaineetkin.
Noilla ohjeilla säädin paineet:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5340665-Adjustable-fuel-pressure-regulator-G60
Noilla ohjeilla säädin paineet:
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?5340665-Adjustable-fuel-pressure-regulator-G60
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa