Tänään se vihdoin alkoi. Laturin kääntö pitkittäin.
No ei... Ahtimen huolto. Ja ainakin omaan silmään näyttää että huolto olisi ajankohtainen tai jopa myöhäistä. Vai mitä kokeneemmat G-Lader-huoltajat sanoo?
Ei se puhki ole mutta aika ohut tuo spiraalin reuna.
Näyttääkö normaalilta vai onko tuon huolto jo myöhäistä?
Sitten kasausvinkkejä? Mitä rasvoja mihinkäkin ja liimataanko tiivisteliimalla tai jollain kuoret kiinni?
G-Lader "spiraali" kulunut?
Valvoja: ffp jäsenet
Huh. Onpa kapeaksi mennyt tiivisteuran ulkoseinämä varsinkin kun vertaa tuohon toisen puolen kulumattomaan. Itsellä oli joskus sisempi tiivisteen pää "hakannut" reitin ulos spiraalista. En itse ehkä kasaisi, hyllyyn kaikki 3osaa koristeeksi.
(Olisi tiedoss Eaton M45 valmiilla kiinnitysraudoilla G-ahtimen tilalle, nakkaa yv:tä jos kiinnostaa)
Edit: Onko nuo öljyjäämät ahtimessa ihan harmaat? Vai näyttääkö vaan siltä?
(Olisi tiedoss Eaton M45 valmiilla kiinnitysraudoilla G-ahtimen tilalle, nakkaa yv:tä jos kiinnostaa)
Edit: Onko nuo öljyjäämät ahtimessa ihan harmaat? Vai näyttääkö vaan siltä?
Soittelin. Onhan tuo aika kulunut, mutta ei auta kuin kasaan vaan uusilla tiivisteillä. Kaikki muut vaihtoehdot maksaa niin pirusti. Tuo ei ole siis hinkkaamalla kulunut laakerin välyksen takia ulkoreunalta vaan luultavasti hiekkapöly päässyt paskojen ilmanputsareiden läpi tuon kuluttamaan ja sen tiivisteen ura on kulunut väljäksi.
Kasaan vaan ja toivotaan pitkää ikää ja kovia paineita..
Kasaan vaan ja toivotaan pitkää ikää ja kovia paineita..
Oma lahja tuli avattua.
Mitä seurakunta on mieltä?
A) spiraali vaihtoon
B) joku pystyy korjaa
C) Tiivisteet paikalleen ja toivotaan parasta
Kaikki muut tiivisteet oli omaan silmään hyvän näköiset ja ehyet paitsi tuon yhden.
Oisko tuo joskus huollettu kun "48954" numerosarja raapustettu tuonne keskiakseliin.
Mitä seurakunta on mieltä?
A) spiraali vaihtoon
B) joku pystyy korjaa
C) Tiivisteet paikalleen ja toivotaan parasta
Kaikki muut tiivisteet oli omaan silmään hyvän näköiset ja ehyet paitsi tuon yhden.
Oisko tuo joskus huollettu kun "48954" numerosarja raapustettu tuonne keskiakseliin.
Ohhoh! Ei tuo mun laaderi niin paha ollutkaan.. :O Onko tuo ahdin ollut sulla käytössä? Paljonko on ahtanut ja kuinka on toiminut kun on tuon näköinen? Katselin jostain että löytyisi billetti-spiraalia ulkomailta joka oli muka parempi ja halvempi.
http://www.onlychargeddubs.co.uk/produc ... lader.html
http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/prod ... t_dispacer
http://www.maxrpm.de/G60-Racing-displacer-NEW
Tuo billetti on varmaan halvin mahdollinen jos ei uskalla käytettyä ostaa:
http://www.maxrpm.de/Displacer-used-for ... ut-damages
http://www.onlychargeddubs.co.uk/produc ... lader.html
http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/prod ... t_dispacer
http://www.maxrpm.de/G60-Racing-displacer-NEW
Tuo billetti on varmaan halvin mahdollinen jos ei uskalla käytettyä ostaa:
http://www.maxrpm.de/Displacer-used-for ... ut-damages
Onko tuo ahdin ollut sulla käytössä?
Ei ole. Auton ostin konerikkoisena. Sitä tässä elvytellään pikkuhiljaa.
Hintoja ku katseli niin uskon että mahdollisimman käytetty tulee kysymykseen. =D
Saa tarjota.
Edittiä:
Erinäköisten yhteydenottojen ja nukutun yön jälkeen todennäköinen resepti tulee olemaan käytetty spiraali,spiraalin laakeri,uudet apexit,stefat ja hihna.
Muut laakerit vaikuttaisi olevan vaihdettu jossain vaiheessa jäljistä päätellen joten ne saavat jäädä.
Edes kohtuullinen hinta tulisi remontille ettei aivan autoa enempää maksa.
E2:eBaysta lähti tulee koko ahdin. Jos sais leivottua yhden toimivan edes.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa