1.8t AGU vaijeri kaasusta sähköiseen

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

pasisto
-
Viestit: 41
Liittynyt: 17.4.2012 20:16

1.8t AGU vaijeri kaasusta sähköiseen

ViestiKirjoittaja pasisto » 6.3.2015 2:21

Onko kukaan koskaan moista tehnyt? mitä joutunee tehdä että rokkaa?

Luotijuna
-
Viestit: 1262
Liittynyt: 18.3.2004 11:33

ViestiKirjoittaja Luotijuna » 6.3.2015 18:20

Pakko kysy et mitä tällä haetaan?

Pellikka
-
Viestit: 1220
Liittynyt: 19.11.2006 16:26

ViestiKirjoittaja Pellikka » 7.3.2015 7:19

Ainakin eroa on kaasupoljin(poljinasetelma?), ecu, moottorin johtosarja, kaasuläppä. Ja polkimen johdotus kans, se on erikseen sisäjohdoissa. Pieniä eroja on muitakin mutta ei niin merkittävää. Eli melkosesti varmaan joutuu touhuamaan mutta tuo uudempi motronic on kaiketi parempi. Mulla ois koko tekniikka tuohon hommaan myynnissä ;)

golffari423
-
Viestit: 238
Liittynyt: 28.12.2009 21:02

ViestiKirjoittaja golffari423 » 12.3.2015 19:32

Voiko muuten agu koneessa kaasuläppää kalibroida jotenkin?

kokeilin ekaa kertaa VCDS liteä, ja se näyttää että kaasu on 85% vaikka käsin vääntää läpän auki?

Pellikka
-
Viestit: 1220
Liittynyt: 19.11.2006 16:26

ViestiKirjoittaja Pellikka » 13.3.2015 6:19

Voi sopeuttaa testerillä.

golffari423
-
Viestit: 238
Liittynyt: 28.12.2009 21:02

ViestiKirjoittaja golffari423 » 13.3.2015 19:28

Millä testerillä? Onnistuukohan tuolla vcds kokoversiolla?

t33mu
-
Viestit: 83
Liittynyt: 31.5.2010 12:39

ViestiKirjoittaja t33mu » 13.3.2015 21:06

Pitäs onnistua, Ite sopeutin joskus näillä ohjeilla

http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/throttlebody.html

pasisto
-
Viestit: 41
Liittynyt: 17.4.2012 20:16

ViestiKirjoittaja pasisto » 17.3.2015 0:27

Tällä haetaan konehuoneesta kaasuvaijeria pois... mutta kun vaatii noi pirusti kaikkea niin taitaa jäädä tekemättä.. Ja 1-9tdi --> 1.8t swäppi meneillään.

Pellikka
-
Viestit: 1220
Liittynyt: 19.11.2006 16:26

ViestiKirjoittaja Pellikka » 17.3.2015 5:48

Se alkuperänen vaijeri menee kyllä typerästi. Pitemmällä vaijerilla sen sais piilotettua paremmin imusarjan alle. Ite tein kiinnikkeen vaijerille sähkökaasullisen imusarjaan ja vaijeri menee alapuolelta. Kori vaan eri niin en tiedä millä vaijerilla onnistus neloseen.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 23 vierailijaa