Audi tt:n esp

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

klapinaattori
-
Viestit: 85
Liittynyt: 23.7.2008 12:35

Audi tt:n esp

ViestiKirjoittaja klapinaattori » 13.2.2015 10:46

Ongelmana on kun kiihdyttää liukkaalla kelillä ja esp alkaa toimia, tässä tilanteessa kun nostaa jalan kaasulta kiihtyminen jatkuu voimakkaana 1-2sekuntia. Toinen samanmoinen ongelma, kun ko tilanteessa vaihtaa vaihdetta kierrokset pomppaa ylös yhdestä kahteen sekunniksi, kunnolla kiihdyttäessä rajoittajaan asti , vaikka ei kaasuun koske enään. Kytkinpolkimen katkaisija toimii, vakkari lähtee pois päältä poljinta painettaessa. Ilman esp:tä kaikki toimii niinkun pitääkin. Mistä vikaa etsimään ?

sambolo
-
Viestit: 44
Liittynyt: 8.9.2014 11:03

ViestiKirjoittaja sambolo » 13.2.2015 16:59

Oisko ominaisuus? Mulla muuten sama leonissa mutta ilman espiä jää vielä pidemmäksi aikaan sutimaan..

Mikhauta
-
Viestit: 3845
Liittynyt: 23.7.2003 10:18

ViestiKirjoittaja Mikhauta » 13.2.2015 17:20

Täällä tekee golf 5 samaa, mutta vain silloin jos esp on pois.

sambolo
-
Viestit: 44
Liittynyt: 8.9.2014 11:03

ViestiKirjoittaja sambolo » 15.2.2015 8:59

Ite kuvitellu et liittyis jotenki sähköiseen kaasuun, että reagois vähän hitaasti?

klapinaattori
-
Viestit: 85
Liittynyt: 23.7.2008 12:35

ViestiKirjoittaja klapinaattori » 15.2.2015 9:13

Olen ottanut joskus pois käytöstä N249 venttiilin ja bypassin ohjaus tulee suoraan imusarjasta, en muista ajoinko tuo kytkettynä koskaan talvella. Koitan vielä takasin laitettuna miten skulaa, mahtaako vaikuttaa .... Muttä ärsyttävä ja jptenkin vaarallinenhan toi toiminta on kun jalan nostaa kaasulta ja auto vaan kiihtyy sen 1-2 sekuntii.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa