Olisi tässä eräs kaksiturboinen TSI-Golf, johon pitää uusia "Diverter Valve", eli ns. N249.
Vanha on osanumerolla 03C145710A ja näyttää tältä:
http://i.ebayimg.com/00/s/NzY4WDEwMjQ=/z/y5sAAOxyHIlTZmOA/$_20.JPG
Merkkiliike tarjoaa tilalle osanumeroa 03C145710E, joka taas näyttä ihan erilaiselta:
http://www.autodoc.ru/images/detail/FEBI/101/art/39307/FEBI_39307.jpeg
Väittävät että tuo jälkimmäinen korvaa tuon vanhan osan, mutta järki sanoo että eihän tuo ole lähimainkaan samanlainen osa. Miten tuo uuden osan muovitötterö voi korvata vanhan kumisen "sulkuosan". Mielestäni tuon uuden osan tötterö ei edes yllä pohjaan saakka? Eikä vanhan osan kumiosa sovi mitenkään uuteen osaan. Tuli vain mieleen että vaatiiko tuo uusi osa sen tötterön päälle jonkin uudenmallisen kumiosan? Vai onko VW puhunut palturia?
Golf V 1,4Tsi 170hp - N249 ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Joo, kyllä ne Laakkosella vakuutteli että tuo uusi osa on korvaava sellaisenaan. On vaan niin epäilyttävän näköinen rakenne, että itse olisin ahtimen puolesta aika peloissani. Vanhanmallisessa hilut on kätketty sentään jonkinlaisen kumitutin sisään, joka varjelee niitä joutumasta ahtimeen. Jos tästä uudemman mallisen säätimen "torvesta" lohkeaa joskus pienikin pala, on sen osoite aika selvä...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa