Caddyn koneen päivitys

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

agee
-
Viestit: 940
Liittynyt: 4.1.2004 14:35

Caddyn koneen päivitys

ViestiKirjoittaja agee » 13.4.2014 19:01

Hmm... alkoi tossa kutittelemaan ajatus, josko kippaisi mäelle tosta Caddystä ton DX-koneen, eli siis 1.8 8v. Alkaa kuulostamaan sellaselta, ettei sillä mennä enää kauheesti kilsoja mutta toisaalta voi olla että rullataan vielä 200tkm.

Tehot siinä on kaikki tallessa, mutta jotenkin käyttövarmuuden takaamiseksi haluaisin päivittää sen esim. KR-koneeseen. (1.8 GTI 16v.)

Sakkehan ko. koneen on tonne keulille joskus heittänyt, eikä ajetuista kilometreistä oo mitään käsitystä (ellei sitten mittaristo ole myös samaisesta autosta - 331tkm)

Vaihtoehtoja olisi. Ehdottaa saa! :)
Kuva

john_gleasy
-
Viestit: 38
Liittynyt: 29.7.2009 10:07
Viesti:

ViestiKirjoittaja john_gleasy » 18.4.2014 20:16

Tuosta http://www.nopokemonshit.com/t12509-lupo-gti-tekniikka

Itse mietin tota tekniikkaa pitkään Caddyyn mutta päädyin tekemään omavalmistemötköä, 1.8 JH lohko + 16v PL yläkerta.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 18.4.2014 22:02

eikös se ole perinteinen 1.8T omavalmisteena? :) toki korkeasti kiekuva esikammiodiisseli olis aika magee ;)

H. Jormalainen
-
Viestit: 16030
Liittynyt: 23.7.2003 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja H. Jormalainen » 18.4.2014 22:35

Ei varmaankaan yhtään hullumpi omavalmisteisella 1,8:lla jossa joku tarkoituksenmukainen ahdin kyljessä :D

Alkaa tommonen kevyt koppa liikkumaan vähintään kohtuullisesti. Tietysti pitohan on sitten uusi ongelma.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 84 vierailijaa