Elikkäs tyhjäkäynti on hävinny kokonaa voisiko vika olla alipaine letkuissa?
Sisälle ei puhalla lämmintä/kuumaa ollenkaa kokemuksia neuvoja?
Vw jetta 1989 tyhjäkäynti ja lömmitys onglema
Valvoja: ffp jäsenet
Kokeile nyt ekaksi, että onko ne tulipellin läpi menevät letkut kuumia kun lämmittimen säätö kuumalla. Lämpeneekö koko kone vai onko termari jäänyt auki?
Myös se lämppärikenno voi olla tukossa ja suosittelen vaihtamaan sen ennen kun se leviää saumoista, päästää kuumat glygolit varpaille (palovammat) ja saat purkaa koko koetaulun irti, pestä äänieristeet jäähdytysnesteestä ja kuivata kaiken. Nimimerkillä kokemusta on.
Myös se lämppärikenno voi olla tukossa ja suosittelen vaihtamaan sen ennen kun se leviää saumoista, päästää kuumat glygolit varpaille (palovammat) ja saat purkaa koko koetaulun irti, pestä äänieristeet jäähdytysnesteestä ja kuivata kaiken. Nimimerkillä kokemusta on.
No kennossa voi olla vikaa, mutta kannattaa tarkistaa liikkuuko lämmönsäädön läppä ollenkaan. Puhallinpaneeli irti ja sitten kurkistelemaan liikkuuko lämmityslaitteessa mikään kun kääntää lämmönsäätövipua. Aika varmatoimisia kyllä taitavat nämä lämmönsäätösysteemit olla, mutta tuo kannattaa tehä, kun ei oo kuin 5 minuutin homma.
Kennon vaihtohan on ihan tolkuton homma. Täällä saattoi jossain ohjeita olla siihen.
Kennon vaihtohan on ihan tolkuton homma. Täällä saattoi jossain ohjeita olla siihen.
joo siis moottorina on 1,6 kaasari mallia en osaa kertoa mutta tyhjäkäynti korjaantu itsestään. :D
mutta aamulla kun käynnitää autoa ei menaa millään lähteä ennekuin on pumpannut kaasua noin 50 kertaa ja välillä käynnistellyt. jossain vaiheessa käynnistyy pysyy hetken käynnissä ja sammuu.. usean kerran jälkeen kuitenkin käynnistyy ja toimii normaalisti mutta aluksi röpeltää jos painaa kaasun melkein pohjaan.
pitkän ajon jälkeen parkissa noin 2 tuntia niin sama juttu missä voisi olla vika?
autossa on automaatti ryyppy koska vipua ei missään ole ryypylle.
kertokaa kokemuksia/vinkkejä :)
mutta aamulla kun käynnitää autoa ei menaa millään lähteä ennekuin on pumpannut kaasua noin 50 kertaa ja välillä käynnistellyt. jossain vaiheessa käynnistyy pysyy hetken käynnissä ja sammuu.. usean kerran jälkeen kuitenkin käynnistyy ja toimii normaalisti mutta aluksi röpeltää jos painaa kaasun melkein pohjaan.
pitkän ajon jälkeen parkissa noin 2 tuntia niin sama juttu missä voisi olla vika?
autossa on automaatti ryyppy koska vipua ei missään ole ryypylle.
kertokaa kokemuksia/vinkkejä :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa