g60 ahdin pamahti = uutta ahdinta tilalle. mutta mikä

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Deata
-
Viestit: 10
Liittynyt: 16.9.2013 11:36

g60 ahdin pamahti = uutta ahdinta tilalle. mutta mikä

ViestiKirjoittaja Deata » 26.11.2013 23:48

Juuh eli omassa corradossani pamahti ahdin, lähti spiraalista tiivisteet kävelemään ja spiraalista halkesia pari kohtaa.

Eli olen siis ostamassa uutta ahdinta mutta ongelmana on että en haluaisi laittaa autoon uutta g60 ahdinta koska vähän huono maku jäi suuhun, olen siis miettinyt että eatonin m90 ahtimen ostaisi tohon, toimiiko ?

Jos teillä on jotain ehdotuksia ahtimista niin laittakaa, turbo ei käy koska en jaksa sitä paperisotaa koska oma raatoni on vähäpäästöinen

jarskii-
-
Viestit: 3308
Liittynyt: 29.8.2006 21:57
Auto: b5 1.8tq avant

ViestiKirjoittaja jarskii- » 27.11.2013 0:00

jos ei g60 niin miten sitten tämä?
http://www.roettele-racing.de/shop/them ... tikelid=12

T.Hell
-
Viestit: 569
Liittynyt: 11.3.2005 9:02
Auto: Seat Cordoba 1.9TDI -00, Mitsu lancer 1.3 -99 Ex. A4 B5 4.2 -97

ViestiKirjoittaja T.Hell » 27.11.2013 9:08

Periaatteessa samaan paperisotaan joudut, vaikka toisen mekaanisen ahtimenkin sinne vaihdat, toki turbon mukana tulee enempi muutoksia konehuoneeseen.

Mutta tuo m90 lienee hieman "iso" tuohon moottoriin. Noissa on kai jotain suosituksia, minkä tilavuuksiseen koneeseen noita kannattaa laittaa. Sopivampi tuohon voisi olla m45 tai m62.
Lysholm on myös mitä noihin on laitettu, mutta lienee kalliimpi kuin eatonit.

Deata
-
Viestit: 10
Liittynyt: 16.9.2013 11:36

ViestiKirjoittaja Deata » 27.11.2013 12:37

"jos ei g60 niin miten sitten tämä?
http://www.roettele-racing.de/shop/them ... tikelid=12"


Ongelmana tässähän on se että tuonne pitäisi lähettää oma ahdin, mulla ahtimessa kummatkin lohkot kunnossa mutta spiraali paskana niin tuskin kelpaa :D

mippo84
-
Viestit: 124
Liittynyt: 28.10.2010 20:17
Auto: Ex-Golf 1.8 G60 -91, Nyk. Audi A3 -99 1.9Tdi

ViestiKirjoittaja mippo84 » 28.11.2013 13:02

Selvisikö syytä miksi hajosi? oliko huollettu milloin? Millaiset öljyt? Missä tilanteessa ahdin hajosi?

Sillä vain kiinnostaa kun itselläkin tuo sama härpätin ajossa, tosin golfin kopassa.


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

© since 2000 - ffp