G60 ahtaa likaa. AAAPUUVA!

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

retros
-
Viestit: 3
Liittynyt: 8.10.2012 18:24

G60 ahtaa likaa. AAAPUUVA!

ViestiKirjoittaja retros » 8.11.2013 5:58

Joo elikkäs raato ahto ennen moottorin vaihtoa n. 1,2bar. Laitettu pienempää ap:tä, lastu ja rs-lähtö. auto seiso sen pari vuotta ennen kun sain ajoiks hommattuu uuden "sydämmen" autoon. Autossa on sama ahdin mikä ennenkin ja ahtaa 2bar nykysellään eikä vedä niin kuin pitäis kokeilin vakio ohjelmalla nii ahtaa edelleen sen 2bar.


Jos joku osais neuvoo missä vois olla vika niin kiitän jo etukäteen ja pahoittelen jos on sekava teksti :D

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 8.11.2013 17:28

Katti paskana.

retros
-
Viestit: 3
Liittynyt: 8.10.2012 18:24

ViestiKirjoittaja retros » 9.11.2013 1:26

Autoa käytin leimalla ja ei jäänyt kuin HC arvosta kiinni kun oli yli 400 muuten ei mitään
Naukutunnistimen johto on kyllä jo parhaat päivät nähny. Mitwn tuo katti muuten voi vaikuttaa ahtamiseen? Kuullostaa aika kaukaa haetulta

MikaJ
-
Viestit: 4040
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 9.11.2013 8:03

Jos laitat tulpan järjestelmään niin paineet nousee, se on ihan sama onko se tulppa ahtimen lähdössä vai pakoputken päässä. Ei nakutustunnistemen johdon kunto vaikuta mitenkään ahtopaineisiin.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 9.11.2013 8:36

Ei kuulosta yhtään sen enempää kaukaa haetulta, kun ite oon omistanu ko vehkeen, jossa oli katista kenno lähteny irti ja tukki katin. Täysin veto pois autosta ja paine nous. Ei g-ahdin tuota 2bar painetta 1.8 motissa.

Eemeli
-
Viestit: 4273
Liittynyt: 8.9.2003 11:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 9.11.2013 9:15

Joo, itselläkin muutama vuosi sitten katista irtosi kennot ja tukki katin täysin. Ei meinannut edes satasta kulkea sen jälkeen. Ahtopaineita en sen kummemmin alkanut edes tutkimaan, mutta ei se minustakaan kovin kaukaa haetulta tunnu.
Itse tilasin eBaysta jonkun katin parilla sadalla. Alkuperäinenhän olisi maksanut vaivaiset 1k€...
Oliskohan ollut joku tällanen minkä tilasin.

Mro
-
Viestit: 509
Liittynyt: 21.3.2009 11:39

ViestiKirjoittaja Mro » 9.11.2013 13:33

Tällänen catti vaihdettiin itelle vakion tilalle, toimii aivan normaalisti..[/url]

retros
-
Viestit: 3
Liittynyt: 8.10.2012 18:24

ViestiKirjoittaja retros » 9.11.2013 17:42

Aivan. Pitää ruveta tutkimaan. Viittasin nakutunnistimella tuohon hc arvoon kun luin jostain että tuolla nakutunnistimella on jotaki yhteyttä sytytyksen kanssa.

Välillä vetää paremmin ja sitten ei oikein mitenkään parhaillaan sain rullattua 140 mittariin ja sitten rupes ikävästi nykimään ja sitten taas veti.

Ja tuo 2bar ahtaminen on tosi.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 14.11.2013 21:14

Joko se katti on rassattu auki?

Ronny_N
-
Viestit: 96
Liittynyt: 16.12.2011 15:01

ViestiKirjoittaja Ronny_N » 14.11.2013 23:35

katti pois (Y)


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa