Joo elikkäs raato ahto ennen moottorin vaihtoa n. 1,2bar. Laitettu pienempää ap:tä, lastu ja rs-lähtö. auto seiso sen pari vuotta ennen kun sain ajoiks hommattuu uuden "sydämmen" autoon. Autossa on sama ahdin mikä ennenkin ja ahtaa 2bar nykysellään eikä vedä niin kuin pitäis kokeilin vakio ohjelmalla nii ahtaa edelleen sen 2bar.
Jos joku osais neuvoo missä vois olla vika niin kiitän jo etukäteen ja pahoittelen jos on sekava teksti :D
G60 ahtaa likaa. AAAPUUVA!
Valvoja: ffp jäsenet
Joo, itselläkin muutama vuosi sitten katista irtosi kennot ja tukki katin täysin. Ei meinannut edes satasta kulkea sen jälkeen. Ahtopaineita en sen kummemmin alkanut edes tutkimaan, mutta ei se minustakaan kovin kaukaa haetulta tunnu.
Itse tilasin eBaysta jonkun katin parilla sadalla. Alkuperäinenhän olisi maksanut vaivaiset 1k€...
Oliskohan ollut joku tällanen minkä tilasin.
Itse tilasin eBaysta jonkun katin parilla sadalla. Alkuperäinenhän olisi maksanut vaivaiset 1k€...
Oliskohan ollut joku tällanen minkä tilasin.
Aivan. Pitää ruveta tutkimaan. Viittasin nakutunnistimella tuohon hc arvoon kun luin jostain että tuolla nakutunnistimella on jotaki yhteyttä sytytyksen kanssa.
Välillä vetää paremmin ja sitten ei oikein mitenkään parhaillaan sain rullattua 140 mittariin ja sitten rupes ikävästi nykimään ja sitten taas veti.
Ja tuo 2bar ahtaminen on tosi.
Välillä vetää paremmin ja sitten ei oikein mitenkään parhaillaan sain rullattua 140 mittariin ja sitten rupes ikävästi nykimään ja sitten taas veti.
Ja tuo 2bar ahtaminen on tosi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 52 vierailijaa