20vT 8v lohkoon, alakerran osien valintaa
Valvoja: ffp jäsenet
20vT 8v lohkoon, alakerran osien valintaa
Suunnittelen 1.8t swappia RP lohkoon ykköskoriseen avoon ja muutama asia askarruttaa: Kannattaako 8v lohkossa käyttää AEB kampuraa vai onko RP koneen akseli yhtä vahva? Valua molemmat. Voiko lohkossa käyttää myös turbon öljypumppua ja apuakselia ja onko siitä jotain hyötyä? Ilmeisesti pyörii ainakin eri nopeudella kun ei ole jakajaa. Onko lohkossa jotain mestaa johon vois porata orggis triggerille paikan? Saako AEB öljyruutat jotenkin fiksusti toimimaan lohkossa? Dekkitason erot onkin jo tiedossa.
Hei! Ykkösmurun tehoraja on se 132 hevosvoimaa, ja ohjeistuksen mukaan omavalmistemoottorin teho ei käsittääkseni voi olla pienempi kun lohkon tyyppikoodille ilmoitettu? Korjatkaa jos olen väärässä.
20v vaparin lohkohan olis tietysti se paras vaihtoehto, ei ole vaan tullut vastaan lähiseudulla. 02a ja RP vaan sattui jäämään käsiin 20 eurolla, toisen lohkon käyttö kasvattaa budjettia ainakin 5% :)
Saat YV:tä.
20v vaparin lohkohan olis tietysti se paras vaihtoehto, ei ole vaan tullut vastaan lähiseudulla. 02a ja RP vaan sattui jäämään käsiin 20 eurolla, toisen lohkon käyttö kasvattaa budjettia ainakin 5% :)
Saat YV:tä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 33 vierailijaa