Moro ajattelin kysyä teiltä että onko tuo isv reroute modi järkevä ostos g60 ahtimelle?
http://www.bahnbrenner.com/vw_audi/prod ... eroute_Kit
Sekä rs lähtö
http://www.mdcomprex.fi/store/product_i ... cts_id=385
Onko kummastakaan mitään haittaa ahtimelle ?
Paljon rs lähdöllä saa lisää ahtoja ?
Onko tuo bb:n isv reroute pakette luotettava.
Kiitos vastauksesta jos joku tietää :)
Corrado g60 isv reroute ja rs lähtö
Valvoja: ffp jäsenet
G60 ja voimaa tarvis
Tuo kannattaa silmäillä läpi, molempia asioita käyty läpi...
Rs-lähtö on paljon tiiviimpi kuin orkkis muovinen. Siitä lisähevosvoimat...
isv:n uudelleenreititys sama homma, ahdot eivät "vuoda" kun toinen pää letkusta on siirretty ahtoputkeen. Voi tehdä itsekin... Tosin tuota isv-venttiiliä ohjataan auki nakutustilanteessa ja uudelleenreititetty venttiili ei laske ahtoja... (ensin sytkää myöhäistetään ja sit vasta venttiili aukeaa...)
Tuo kannattaa silmäillä läpi, molempia asioita käyty läpi...
Rs-lähtö on paljon tiiviimpi kuin orkkis muovinen. Siitä lisähevosvoimat...
isv:n uudelleenreititys sama homma, ahdot eivät "vuoda" kun toinen pää letkusta on siirretty ahtoputkeen. Voi tehdä itsekin... Tosin tuota isv-venttiiliä ohjataan auki nakutustilanteessa ja uudelleenreititetty venttiili ei laske ahtoja... (ensin sytkää myöhäistetään ja sit vasta venttiili aukeaa...)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 10 vierailijaa