VW Passat 1.8T 1997 ei käynnisty , EDELLEEN ONGELMA
Valvoja: ffp jäsenet
VW Passat 1.8T 1997 ei käynnisty , EDELLEEN ONGELMA
VW Passat 1.8T 1997 sedan ei lähde käyntiin , oireet tulivat sillai et enää kone ei kiertänyt ku vaivaset 3000rpm ja sit hörähteli köäyntiin mut ei enää kiertänyt ja lopulta ei käynnistynyt lainkaan , eikä vikakoodeja pystytä lukemaan VAGCOM:lla ei pääse ns: sisään. Kaikki valot toimii , kipinä tulee , benssa tulee , starttaa , mutta ei lähde käyntiin. Sulakeet zekattu ja ok kaikki , mutta mikä ihme vialla. Olisiko ohjainboxi tehnyt tenän.
Viimeksi muokannut rovexA6, 16.7.2013 12:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Passat 1.8T
Kokeiltu kaiiki keinot, kyllä toi boxi sano sopimuksen irti ? tilataan uusi.
Kaikki muu toimii , ni ku yllä kerroin....
Ei elonmerkkejä , muuta ku ei käynnisty.
Starttaa kyllä , mut ei edelleenkään päse lukeen vikakoodeja... kaikki niksit kokeiltu ja päätös..boxi sanoi sopimuksen irti....
Uusi boxi tulossa , laitellaan ilmoitusta kun uusi boxi paikoillaan
Ei elonmerkkejä , muuta ku ei käynnisty.
Starttaa kyllä , mut ei edelleenkään päse lukeen vikakoodeja... kaikki niksit kokeiltu ja päätös..boxi sanoi sopimuksen irti....
Uusi boxi tulossa , laitellaan ilmoitusta kun uusi boxi paikoillaan
Viimeksi muokannut rovexA6, 29.6.2013 7:55. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Eikä käynnisty
Boxi tuli , kerran hörähti käyntiin , mutta kaasuun ei kestä koskea ni sammu eikä enää yrittänyt. Olisiko niin jotta bensapumppu ei anna tarpeellista painetta , alkaa tuntumaan siltä etti kone saa BENSAA , vaikka putkista tulee pensaa , paineesta en tiiä , mut kyllähän se pitäis kunnolla ruikkia lientä.
-
- -
- Viestit: 28
- Liittynyt: 24.4.2011 13:25
tulpat i ilmamassamittari
Tulpat ei kastu , mutta bensaa ei tule ku liruliru , mielestäni pitäisi ruikata kunnolla kun 4bar paineella pukkaa pumppu....tarkastellaan ja ilmoitellaan jälleen kerran josko saataisiin kampe toimiin autona.
Bensapumpulta tuleva letku tankin sisällä poikki , eikä pensapumppu pyöri..vika löytyi.....nyt van kokeileen irroitusta ja uusi tilalle..
Bensapumpulta tuleva letku tankin sisällä poikki , eikä pensapumppu pyöri..vika löytyi.....nyt van kokeileen irroitusta ja uusi tilalle..
Viimeksi muokannut rovexA6, 29.7.2013 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Bensaa tulee, mutta aukeaako suuttimet?
Käyntinopeustieto puuttuu? Kampiakselin tai nokka-akselin asentotunnistin pimeänä?
Saako vikakoodeja nyt luettua uudella ohjainlaitteella?
Ettei vika olisi kuitenkin jossain muualla... Mites, onko lattiamaton alla olevat ohjainlaitteet saanut kosteutta? Voihan nekin hajotessaan sekoittaa tuota muutakin elektroniikkaa.
Käyntinopeustieto puuttuu? Kampiakselin tai nokka-akselin asentotunnistin pimeänä?
Saako vikakoodeja nyt luettua uudella ohjainlaitteella?
Ettei vika olisi kuitenkin jossain muualla... Mites, onko lattiamaton alla olevat ohjainlaitteet saanut kosteutta? Voihan nekin hajotessaan sekoittaa tuota muutakin elektroniikkaa.
vikaaa,vikaaa,vikaaa
Eipäs ollutkaan pensapumppu , pumppu pelittää kun syöttää 12v , mutta pistokkeelle tulee vain 4,8v , jonnekkin virtaset katoaa.....
-
- -
- Viestit: 100
- Liittynyt: 6.10.2010 23:18
käy ja kukkuu
Passatti käy ja kukkuu , uusi pensaletku tankkiin , vanha räjähtänyt rikki kun väärää ainetta letku joka ei kestä uida tankissa. Sitten pensapumpunreleen kuori pois , virrat päälle ja releestä kärjet kiinni , johan pensaa virtaa , sit startista käyntiin ja paikat kasaukseen. Nyt kuitenkin ihmetyttää toi alle 5v virratpäällä , heti kun starttaa ni pumppukin lähtee käyntiin eikä ongelmia nyt.Pitää testata pitempään toimivuus jos ei niin sit uutta johtoa vetämään tilalle. ilmoittelen asiasta heti ensitilassa miten kävikään passatin.
Jepsss,jepsss...Noniin : vikaa näyttää: Throttle valve contol part (J338) fault in basic settings P1559 . Mass Air flow sensor (G 70) : signal too , High: P0103.
Kaasulppäkotelo pitää ilmeisesti vaihtaa , mutta toi toinen vika voi johtua kun pakoputken haitari osassa reikä ja vuotaa melkoisesti....
Jepsss,jepsss...Noniin : vikaa näyttää: Throttle valve contol part (J338) fault in basic settings P1559 . Mass Air flow sensor (G 70) : signal too , High: P0103.
Kaasulppäkotelo pitää ilmeisesti vaihtaa , mutta toi toinen vika voi johtua kun pakoputken haitari osassa reikä ja vuotaa melkoisesti....
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa