G60-moottorin VS 1,8 20VT käyttö harrastelaitteessa

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

G60-moottorin VS 1,8 20VT käyttö harrastelaitteessa

ViestiKirjoittaja jeba » 14.6.2013 22:26

Pointtinahan alunperin oli että onko järkevää turata pg-koneen kans vai esimerkkinä vaikka 1,8 20vt?

Ai g60 tekniikalla tulee ykkösestä ripeä?? huoh!!!
Viimeksi muokannut jeba, 17.6.2013 19:09. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 14.6.2013 23:39

Onneksi täällä on näitä ammattimaisia virittäjä guruja jotka osaavat kertoa totuuden

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 15.6.2013 6:56

8v koneen kans virittely on yhtä turhaa ku viikunoiden poiminta talvella


Miten itse ainakin olen vähän eri mieltä asiasta? :D
Ei se venttiilien määrä autuaaksi tee.

Tietty hommaa helpottaa pirusti esim. G-laderin heivaaminen takavasemmalle ja ahtaminen vaikkapa pakokaasuahtimella sen magnesiumsorvin sijaan. ;)

Toki sitä voimaa saa sillä remmivetoisella kevytmetallivirvelilläkin, vaikka ihan 8-venaisella kannellakin varustettuna. On vain pirun paljon kalliimpaa ja vaikeampaa.
Tuossa esim. hyvä vertailukohde, 274bhp @ 7200rpm -> http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1899020 (ps. not a cross flow and its on VW G60 management, eli DIGIFANT :D huh huh...)

Ja mitä tuohon ykkösen ripeyteen tulee, niin kyllä se perusvirit omaavalla G60-tekniikallakin jo jättää varmasti 50% tämän foorumin kalustosta. Ellei enemmänkin. ;)

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 15.6.2013 10:11

Vai ei 8v saa tehoja ulos.... heh.
Eiköhän 970kg cabrio liikahda ihan mukavasti 160hp:llä.

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

hmmm

ViestiKirjoittaja jeba » 15.6.2013 18:42

En väittäny et 8v koneesta ei saa tehoja!se vaan on gurujen mielestä turhaa leikkimistä!
160hp.......huoh!

Sakke
-
Viestit: 833
Liittynyt: 28.8.2003 10:08

ViestiKirjoittaja Sakke » 15.6.2013 18:53

Mikäs jebaa nyt riepoo toisten tekemisissä. Tuskin tästä ollaan mitään kiihdytysautoa tekemässä.

Vakion abaut sadan hepan tilalle n. 160 hevosta niin kyllä sen eron jo huomaa tuollaisessa kopassa.

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

ei mikään

ViestiKirjoittaja jeba » 15.6.2013 19:14

ois vaan kenties järkevämpää satsata johonkin muuhun tekniikkaan....ja joo,se on tosi et onhan siinä eroo onko 100 vai 160 heppaa mut riittääkö se???itekkin ahdistettujen kans leikkineenä jälkiviisautena ois joku muu ku g-tekniikka....

Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 15.6.2013 19:14

II-korisen golfin sai g60 moottorilla pienillä virityksilä liikahtamaan 0-100km/h 5,9s, luulis tuollasen I-koris cabrion sillä myös liikkuvan. Tuollanen 5,9s auto kuitenkin on suhteellisen ripeä kulkine.

Entris
-
Viestit: 1194
Liittynyt: 1.10.2005 12:37

ViestiKirjoittaja Entris » 15.6.2013 19:34

Vanhan viisauden mukaan auto kulkee jo normiliikenteessä ripeästi jos on yksi hevosvoima kymmentä painokiloa kohti. Vakio 120kW kuljettaa ykkös-Cabriota jo oikein iloisesti ja toki pienellä hiomisella se alkaa kulkea jo erittäin vinhasti. Ilmeisesti jeba ajelee maitokauppaankin jollain RS6:lla kun nämä kun 160hv on huoh?

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

joo..

ViestiKirjoittaja jeba » 15.6.2013 20:01

Ilmeisesti jeba ajelee maitokauppaankin jollain RS6:lla kun nämä kun 160hv on huoh?


Ehkä oon vaan tottunu siihen et alle 300hv pelit on mopoja.!
Mutta oikeesti!Onko järkeä leikkiä 8v tekniikoiden kanssa kun kuitenkin on suht järkevään hintaan saatavilla moniventtiili koneita joista kuitenkin järkevällä budjetilla saa paljon enempi riemuhepoja....8v koneen kans turaaminen on hukkaan heitettyä aikaa ja RAHAA!!

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

0-100km/h??

ViestiKirjoittaja jeba » 15.6.2013 20:08

Onkos tuolla jotain todellista merkitystä esim 0-402m aikoihin?entä 100-200km/h??tai 60-140km/h?
no joo,antaa olla!

(eitällävoorumillaenneo8vkoneenvirityksetpeukkujasaanu...)

Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 15.6.2013 20:12

Vanhan viisauden mukaan auto kulkee...

Ongelma tässä taitaa olla se ettei jeballa ole vielä tuota iän tuomaa viisautta, mopopojatkin luulee et meteli on vauhdin tae.
Voi olla et modernilla tekniikalla saadaan enemmän tehoja ulos mutta se ei aina takaa parempaa liikkuvuutta, kun kyse kuitenkin on etuvetoisesta.
Eli onko järkevää tuhria extra 150hevosta savuna taivaalle kun pienemmällä teholla päästää kuitenkin ripeästi liikkeelle?!?
Viimeksi muokannut Vesku, 15.6.2013 20:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

hehe

ViestiKirjoittaja jeba » 15.6.2013 20:18

ja sullako sit on???epäilen!

eikös etuvetoisillakin o kymppi alitettu vartilla???
"Voihan tonnilla ostaa puolukoita mut mansikat maistuu vaan paremmilta!"
Viimeksi muokannut jeba, 15.6.2013 20:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 15.6.2013 20:20

Heh, tuolla todistit juuri että osuin oikeaan.

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

tä?!?!

ViestiKirjoittaja jeba » 15.6.2013 20:21

Todista ny vaan ittelles mikä on järkevää!todennäköiseti mulla on ripeempi etuveto kuin sulla....

Sakke
-
Viestit: 833
Liittynyt: 28.8.2003 10:08

ViestiKirjoittaja Sakke » 15.6.2013 20:32

Edelleen uskon että tästä tulee kesäruisailuun auto millä voi hieman hauskuuttaa itseään eikä kympin aikoja tavoitteleva raaseri ;)

Ei tuo vanha geen tekniikka varmastikkaan ole kaikkein idealisin vaihtoehto mutta uskoisin että kohtuu budjetilla mennään ja haaskataan ne rahat johonkin parempaan tarkoitukseen.

En ole yhtään seurannut hintoja mutta veikkaan että uudempi moniventtiilitekniikka maksaa himpun enemmän niitä puolukoita/mansikoita.

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

ViestiKirjoittaja jeba » 15.6.2013 20:43

Edelleen uskon että tästä tulee kesäruisailuun auto millä voi hieman hauskuuttaa itseään eikä kympin aikoja tavoitteleva raaseri ;)


Ei tuo vanha geen tekniikka varmastikkaan ole kaikkein idealisin vaihtoehto mutta uskoisin että kohtuu budjetilla mennään ja haaskataan ne rahat johonkin parempaan tarkoitukseen.

En ole yhtään seurannut hintoja mutta veikkaan että uudempi moniventtiilitekniikka maksaa himpun enemmän niitä puolukoita/mansikoita.


joo joo joo!
Kannattais ehkä seurata niitä hintoja.Ei välttämättä maksa mansikoita eikä ees puolukoita
Mistä witusta vanha gee tekniikka on saanu näin paljon rispektiä??hehehe!!

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 15.6.2013 20:46

Varmaan siitä, että sillä saa 1.8 8v koneesta helposti 160hp...

Jonde
-
Viestit: 2085
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 15.6.2013 20:49

Ja kannattaisi jeban lukea sen verran että, vaikka puhutaan g60 koneesta, niin ei tuonne g-lader ole päätymässä. Ja mitä hiton väliä sillä on mitä tuosta saa tehoa, 134hv on edelleen maksimi mitä leimalla tohon koriin sallitaan, niin kaikki muu yli siitä on turhaa pohdintaa.

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

Jaa

ViestiKirjoittaja jeba » 15.6.2013 20:49

Varmaan siitä, että sillä saa 1.8 8v koneesta helposti 160hp..
ja vaik ei o g-laaderi tulossa ni silti se 8v on vaan "läästsiison"


Ja tuo 160 heppaako on avain onneen??
Eikö tällä vuosituhannella pitäis olla hiukan rajummat tavoitteet ku 160hp jos alkaa konetta virittään?
Saa loppua mun osalta.viritelkää vaan sitä geetä!se kun on jumalmoottori!!! ;)

ja voi vitun katsastusjeesustelua!

Sakke
-
Viestit: 833
Liittynyt: 28.8.2003 10:08

ViestiKirjoittaja Sakke » 15.6.2013 20:55

Johtuiskohan rispekti siitä et joku viitsii vielä touhuta noiden vanhojen kikkareiden kanssa eikä pelkästään turvaudu bittiviidakkoon ja ebayhin ;)

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

mm

ViestiKirjoittaja jeba » 15.6.2013 20:58

Johtuiskohan rispekti siitä et joku viitsii vielä touhuta noiden vanhojen kikkareiden kanssa eikä pelkästään turvaudu bittiviidakkoon ja ebayhin ;)


no joo.Harrastaahan toiset ladojakin!

Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 15.6.2013 21:00

Jeba: Voittaaks teidän isi kaikki maailman isit ja tekeekö teidän äiti meidänkin äitien ruuat?
Viimeksi muokannut Vesku, 15.6.2013 21:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

d

ViestiKirjoittaja jeba » 15.6.2013 21:01

wwoouu!!!

btw!tais tehdä kipeetä???hehe
Viimeksi muokannut jeba, 15.6.2013 21:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 15.6.2013 21:02

Ei muuta kuin lavakoomikoksi, kaikki nauraa jo valmiiksi;-)

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

c

ViestiKirjoittaja jeba » 15.6.2013 21:04

No mene ihmeesä vaikka kehutkin ittees!

Ei muuta kuin lavakoomikoksi, kaikki nauraa jo valmiiksi;-)
ja ota passatti kans lavalle!

Battery
-
Viestit: 232
Liittynyt: 14.4.2006 15:12

ViestiKirjoittaja Battery » 15.6.2013 21:25

Itse g60 omistavana en ota tästä nokkiini, koska sai muuten aika hersyvät naurut :-)

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

!

ViestiKirjoittaja jeba » 15.6.2013 21:27

mitä muutakaan ylimielinen hehkutus vanhasta geen tekniikasta saa aikaan?

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 15.6.2013 21:48

jeba... Foorumin uusi koomikko :D

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 15.6.2013 21:51

PG tekniikka muullakuin gladerilla ja järkevällä ohjelmalla vs. esim IV getarin 1.8t:n liikkuu samassa hintaluokassa. Molempien kiinni pulttaaminen vaatii omat niksinsä ja raudan työstämisen. Moottorin kesto ja käytettävyys kyllä kallistuis uudemman sukupolven moottoriin... Mutta määhän en taida muita moottoreita enää arvostaakkaan :D

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

!

ViestiKirjoittaja jeba » 15.6.2013 22:07

S4mmy foorumin uusin virivelho!
Miettikää ny hiukan kumpi on järkevämpää pg tekniikka vai uudempi monivena mosa...tää vitun tonttiin ja isot vanteet voorumi on koomikoita täynnä!teipataan vaik koko auto yli....ja thumbseja tulee...ei perkele!tehkää rauhassa ja ku leviää ni miettikää mikä meni vikaan ja kannattiko....ja joo,leviää se uudemman sukupolven konekin mut ei ehkä samasta syystä....
Viimeksi muokannut jeba, 15.6.2013 22:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Jonde
-
Viestit: 2085
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 15.6.2013 22:11

jeba, no laitas se oma projektisi esille, niin voidaan kaikki sitten arvostella sitä.

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

,

ViestiKirjoittaja jeba » 15.6.2013 22:15

Voisin laittaakkin,mutta ku ei oo tontissa eikä yli-isoja vanteita ni ei o tää oikee voorumi!muualta löytyy!

Sakke
-
Viestit: 833
Liittynyt: 28.8.2003 10:08

ViestiKirjoittaja Sakke » 15.6.2013 22:19

Tuo nyt ei kauheen matala näyttäis olevan ja vannekoko vissiin 13 tai 14"

Janssoni
-
Viestit: 212
Liittynyt: 11.5.2005 21:03

ViestiKirjoittaja Janssoni » 15.6.2013 22:29

Ihmetyttää vaan että miten tämä "keskustelu" on voinu kestää näin kauan ilman lukkoja?

Edit:Näköjään tästä siivoiltiin oma ketju...
Viimeksi muokannut Janssoni, 18.6.2013 20:27. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

kenax
-
Viestit: 9
Liittynyt: 14.2.2010 20:08

ViestiKirjoittaja kenax » 15.6.2013 22:51

Mullon nopeempi auto ku kellään teistä.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 15.6.2013 23:11

^haaste heitetty. Mailille kiitos...
e: hymiö jäi... :)

Eemeli
-
Viestit: 4273
Liittynyt: 8.9.2003 11:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 15.6.2013 23:18

Ihmetyttää vaan että miten tämä "keskustelu" on voinu kestää näin kauan ilman lukkoja?

Ei kai toisten hyviä projektitopiceja kannata lukkoon laittaa vain sen takia, että joku keskenkasvuinen pilaa sen trollailullaan.
Sen sijaan modet vois vaan siivota noi jeban paskanjauhannat sekä kaiken muun siihen liittyvän pois niin pääsee topicin aloittaja jatkamaan projektikertomustaan.

Murre
-
Viestit: 1761
Liittynyt: 23.7.2003 10:31

ViestiKirjoittaja Murre » 15.6.2013 23:30

Anna jeba toisten virittää vaikka polku-autoja, pää-asia on se, että itse viihtyy.. Ei tarvi välittömästi torpata asiallista projektia ja esittää ihan hölmöä!

Tuosta cabriosta nyt tuskin on tulossa minkäänlaista varttimaili vehjettä, vaikka sulla nyt olisikin suomen nopein mikälie "turboajoneuvo"...

Älkää tätä nyt lukkoon laittako, poistakaa vaikka mieluummin asiaan kuulumattomat viestit!

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 16.6.2013 6:22

Tai siirtää omaksi topickiksi, on tää sen verran hauskaa.
Jeba varmaan voisi sit meitä valistaa, miksi PG kone on niin huono...

T.Hell
-
Viestit: 579
Liittynyt: 11.3.2005 9:02

ViestiKirjoittaja T.Hell » 16.6.2013 11:39

Ja miksi kaikkien pitäisi mennä sillä kaikkein "järkevimmällä" tekniikalla? Saahan sitä virittää vaikka litraista mehulinkoa, jos kokee sen sillä hetkellä mielekkäimmäksi ja sillä hetkellä parhaimmin käsillä olevaksi.
Jeban asenne on just tommosta nuoren (vähän lapsellisen) pojan lätinää; on löydetty jumala sieltä jostain omista(?) tekemisistä, ja sen jälkeen isoon ääneen vittuillaan niille, ketkä ei syystä tai toisesta viitsi lähteä samalle linjalle. Ahdasmielistä toimintaa, ei voi muuta sanoa...

Jussi.S
-
Viestit: 178
Liittynyt: 6.9.2006 18:28

ViestiKirjoittaja Jussi.S » 16.6.2013 13:55

T.Hell, juurikin noin. Miksi kaikkien harrastepelien pitäisi olla vain ja ainoastaan sillä yhdellä ja oikealla, jonkun mielestä "parhaalla" tekniikalla? Harrastepelithän tehdään itselle omaksi iloksi, ja ihmiset repii silä iloa erilaisista asioista. Minusta on hienoa kun jotkut jaksavat turata niitä vähän erilaisemmallakin tekniikalla olevia laitteita, vaikkei se kaikkien mielestä järkevää olisikaan.
Jeba varmaan saa slaagin kun mulla on itellä 1.5 8V turbotettuna jetan pellinalla. Voimaa olisi helpomminkin tarjolla mutta tein nyt tuommoisen koska sitä ei olla ennen nähty, koska pystyin, ja koska ihan piruuttani halusin :)

Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 16.6.2013 14:05

Mut muista Jussi.S et sä kuulut kanssa niihin hölmöihin jotka ei taju mistään mitään. ;-)

Sakke
-
Viestit: 833
Liittynyt: 28.8.2003 10:08

ViestiKirjoittaja Sakke » 16.6.2013 15:54

Isoja moottoreita teillä ku mein pihassa ei ole ku 1.4 ja 1.3 bensakoneellisia jopa ahtamattomana ja veneessäkin enempi hevosia ku yhdessäkään talouden autossa.
Kehtaa enää kylille lähteä. :(

Tuollainen PG koneellinen kelpais kyllä itsellekin kesäleluks oikein hyvin.

Uudemmalla moniventtiilitekniikalla tarkoitin oikeasti uudempia moottoreita enkä tuota 1.8 20vt konetta.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 16.6.2013 16:07

OT:
Missäs koneessa VAGinoissa eniten venttiileitä?

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 16.6.2013 18:11

Veikkaan bugatissa ollutta W18 konetta voittajaksi venttiilikapinoihin

Pheo
-
Viestit: 172
Liittynyt: 6.3.2011 17:26

ViestiKirjoittaja Pheo » 16.6.2013 23:08

Tää on luultavasti ollu kuluvan vuoden viihteellisin aihe koko foorumilla.

Mikä ihme siinä on, että pitää lähtee aukoon tälläsestä asiasta? Eikö se ny oo moneen kertaan jo huomattu, että ihmiset rakentaa mitä haluaa ja juurikin itellensä.

Hyvä, että aina ei mennä ns. massan mukana. Sillon ku itellä oli G60-tekniikka viä alla ja tikissä niin olihan se ihan mukava ajaa luonteeltaan. Sopii juuri hyvin ton ikäseen autoon ja käyttötarkotukseen.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 17.6.2013 4:43

Kyllä mäkin joskus munat tulessa viritin G60:iä ja kivaa oli. Ainakin aina kun vehkeet rokkas.

Ei varmasti olisi ollut yhtä mielenkiintoista viritellä mitään pakokaasuahdettua, vaikka kokoajan sai ollakin näpit rasvassa kun milloin hajosi mitäkin. :)

Tehoa olisi varmasti saanut 8V/16V/20V turbosta enemmän ja vähemmällä vaivalla, mutta olihan se Gaylaaderi ihan julmetun mielekäs peli ajaa! Hauskin ahdettu peli mitä mulla on koskaan ollut. Ei tehokkain, likimainkaan, eikä edes oikeastaan ollenkaan nopea, mutta ehdottomasti hauskin!
Kaiholla muistelen aina aika-ajoin kyseistä ihanuutta. <3 :)

Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 18.6.2013 13:18

Geen hauskuus oli ehdottomasti moottorin laajassa väännössä, erittäin mukava ajeltavana niin kaupungissa kuin maantiellä.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 18.6.2013 13:29

Ja se ääni...se on sulosointua korville, kun luulee koko ajan, että laturin laakeri vetelee viimeisiään :D

Levis
-
Viestit: 4873
Liittynyt: 24.7.2003 21:12

ViestiKirjoittaja Levis » 18.6.2013 17:44

Juuri tuo mukava alavääntö minuakin g-laderissa viehätti. Nyt kaipailen tuota tunnetta ja myös omaa uniikkia äänimaailmaa. Turboviive ei miellytä.

Millainen g-lader muuten on automaattina? Perusvireillä tietysti, vakio ei iske... Automaatin olisin halunnut.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 18.6.2013 18:03

Vai puhutaanko tässä nyt väännöntunteesta? Dynolaput ikäväkyllä kertoo karun tutuuden gee-miehille ;) Oli se sit vakio tai lastutettu gee vs.1.8t...

Levis voi tulla Jämsään kokeilemaan turboviivettä :)

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

ViestiKirjoittaja OskuA » 18.6.2013 18:19

Mun mielestä tollaset kaverit sais potkasta banaanisaarille hetimmiten. Rasittava lukea tuollasta ihme mongerrusta, kun kielenlahjat ja yleinen käyttäytyminen jonkun muun luomakunnan ihmeen mitä ihmisen kaltaista. Tarkoitan tätä "jebaa". Pysyis foorumi puhtaana. Ehkä olen liian jyrkkä(kö)?

Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 18.6.2013 18:25

No jeban kirjoitusten ajankohtaa kun tarkistelee, niin on helppo päätellä että siwan kassissa on kulkeutunut muutama tehojuoma kotiin, nyt kun vaikutus on lakannut on samalla pojankloppikin hiljentynyt peräkammariin odottelemaan uutta viikkorahaa/sossun tukea.

Levis
-
Viestit: 4873
Liittynyt: 24.7.2003 21:12

ViestiKirjoittaja Levis » 18.6.2013 20:10

Dona, kaikki suhteellista. Kaverilla oli samanikäinen Nissan 200sx ja en minä pitänyt siitä lainkaan. Enempi varmasti potkua oli pienillä vireillä kuin Corradossani.
Rakentamalla toki pääsee viiveistä eroon.

1.4 tsi kaksoisahdettunakin kiinnosti mukavan vääntöalueen takia, kunnes selvis että ketjut ei kestä. Otin sitten dieselin vaikkei kilsoja tule edes.

samza
ffp jäsen
Viestit: 1616
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 20.6.2013 11:53

Rolle

Ja se ääni...se on sulosointua korville, kun luulee koko ajan, että laturin laakeri vetelee viimeisiään :D


Ai mitenniin :)
Mokoma vihellys häiritsi meikäläisen rantabulevardikuvausta eräässä Itävaltalaisessa tuppukylässä keväällä :)

Kyllä tommoisesta g60 koneesta ihan suht hauskan laitteen saa pikkuisen herkisteltynä ja reilu 200hp kyllä liikuttaa ykköstä monelle ihan riittämiin, luulisin. Mutta makuasioitahan nää on.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 20.6.2013 12:33

Kyllä kakkiainenkin ihan hauska käyttöpeli G:llä on. Harmittaa, että tuli se orkkispeli myytyä pois joku vuosi sitten.

Tosin ykkönen 1,8 20V turbolla on kyllä hauskempi :D

Opinions
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 28.7.2003 0:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja Opinions » 26.6.2013 22:11

Hauskanen topicci, muuta ei voi sanoa :D

jeba
-
Viestit: 117
Liittynyt: 22.5.2009 18:36

jep jep

ViestiKirjoittaja jeba » 28.6.2013 21:16

Löytyyköhän jostain topicci missä 8v koneen viritys/turbotus ois saanu oossomeja???tai thumbs uppeja?mä en ainaka oo löytäny...Hienoo et jotkut on munkin kans samaa mieltä mihin kannattais panostaa.... 16vee koneessakin on jo ihan eri lailla potentiaalia!

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 29.6.2013 2:07

Onhan sitä potentiaalia Saabin turbomoottoreissakin, mutta mitäs mieltä niissä on? ;)


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa