Kytkimen työsylinteri 1.8cl vai vr6?

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

XecToni
-
Viestit: 119
Liittynyt: 20.11.2012 18:43
Viesti:

Kytkimen työsylinteri 1.8cl vai vr6?

ViestiKirjoittaja XecToni » 15.12.2012 17:07

Moro

Elikkä itellä meni kytkimen työsylinteri lähes työkyvyttömäksi ja kyseessä on tekniikanvaihdos vento .. 1.8 --> 2.8l vr6. Eli kysymys kuuluu, minkälaisen työsylinterin käyn tähän ostamassa :D? En itse vaihda osaa, eli osa pitäs olla mukana kun vien korjattavaks, eli ei ole mahdollisuutta ottaa rikkinäistä irti ja katsoa että mikä siinä nyt on kiinni.

-Kiitos .Toni

XecToni
-
Viestit: 119
Liittynyt: 20.11.2012 18:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja XecToni » 15.12.2012 17:26

Päätyösyliteri vissiinkin siis? poljin lepää pohjassa eikä palauta ennenkun sitä hakkaa urakalla jonkajälkeen se toimii taas hetken.

Mikko__
-
Viestit: 381
Liittynyt: 21.10.2003 18:02

ViestiKirjoittaja Mikko__ » 15.12.2012 17:28

Eikös noi 1.8 koneiset oo kaikki ollu vaijeri kytkimellä eli vr6:sen mukaa tarvii osaa ostella.

XecToni
-
Viestit: 119
Liittynyt: 20.11.2012 18:43
Viesti:

ViestiKirjoittaja XecToni » 18.12.2012 8:44

Niin oliko kyseessä nyt varmasti kytkimen päätyösylinteri kun poljin jää pohjaan..?? saa kyllä ulos hakkaamalla vähän aikaa ja toimii aina jonkunaikaa kunnes jää taas pohjaan lepäämään..??

S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 18.12.2012 13:48

Se voi olla kumpi vain. Työsylinteri tai pääsylinteri. Kato kytkinpolkimen taakse olevaan sylinteriin, se on pääsylinteri, jos siellä näkyy vuotoa yms. niin se vaihtoon. Oletko koittanut ilmata järjestelmää työsylinteriltä?


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 21 vierailijaa